|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
The Sims 3 censur - frivillige søges!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Feb 2010
Sted: Danmark xD
![]()
|
Citer:
Når jeg trykker søg kommer jeg ind på denne side: Windows File Association |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
WinRar kan hentes her: http://rarlab.com/rar/wrar391dk.exe Hent og installer det program. Prøv derefter at åbne den fil du hentede igennem linket igen.
|
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Når du har hentet og installeret WinRar skal du finde filen ''theSims3.censor_remover.rar'', åbne den (Hvis den spørger hvordan du vil åbne den, skal du vælge at du vil åbne den med et program du har på din computer, og finde WinRar). Derefter skal du pakke indholdet ud af den fil, og lægge det ind som Daniel har beskrevet i første indlæg. PS: Skriv venligst kun ÉT indlæg ad gangen, medmindre det er højst nødvendigt at skrive flere. Kan se at du har skrevet det samme indlæg 4 gange i streg, som jeg har været nød til at slette. Hvis den tager lang tid om at gemme dit indlæg, så hav tålmodighed. Det nytter ikke at trykke på ''Gem Ændringer'' flere gange i streg. Dette skaber blot kopier af samme indlæg.
|
|
|
|
#15 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Oct 2011
Alder: 11
![]()
|
Hej. Jeg har Windows 7 på min computer som er en MEDIÒN Akoya. jeg har prøvet at downloade og tage Backup men det kan jeg ikke
på forhånd tak:-DCiter:
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Hvad med at uploade den til Multiuploader? Så kan man vidst godt være sikker på at serverne ikke er nede.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:28.

på forhånd tak:-D
.

Linear Mode