|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
PC - hjælp til startup problemer i NFS Carbon!
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jun 2009
![]()
|
hej alle
jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med mit lille problem jeg har lige fået en ny bærbar: MSI Mini PC U100 10",Sort og et eksternt cd drev til computer en fordi der ikke er noget cd drev i: Samsung SE-S224Q men der er et lille problem.. jeg installerer spillet og det går fint, og jegh prøver at gå ind i spillet. der kommer også et logo op med Need For Speed Carbon, men derefter vender den bare tilbage og lukker programmet (man kan heller ikke finde Need for Speed under Ctrl + Alt + Delete under processer) men der står ikke at der er nogle fejl eller noget galt med det. jeg har fuldt hvad NDS siger man skal gøre under hjælp men det løser sig bare ikke. nogle der har nogle idéer til hvad det kan være og hvordan man løser det.. jeg har lidt på fornemmelsen at cd drevet evt. ikke er hurtigt nok fordi det går gennem en usb port men er ellers helt blank. på forhånd tak |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
X360 Fanboy
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hent den nyeste patch her: EA Danmark - DOWNLOADS - Need for Speedâ„¢ Carbon Patch 1.4
Hvis det ikke virker så opdater dine grafikdrivers ![]() |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| carbon, hjælp, nfs, problemer |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:57.

Linear Mode