|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Hjælp jeg kan ikke komme igang
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Banned
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: Nordjylland
Alder: 13
![]()
|
hej jeg har lige instaleret Second Life og når jeg vil ind på det siger den det her:
Error Second Life is unable to run because your video card drivers did not install properly, are out of date, or are for unsupported hardware. Please make sure you have the latest, try reinstalling them. If you continue to receive this massage, contact customer service. og det eneste jeg kan trykke på er at gå ud at vinduet eller at trykke på 'OK' men det gør det samme ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu vil jeg ikke gøre mig til ekspert på området...men kan det være at spillet ikke understøttes af de grafikkort?
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Problemet er soleklart dit grafikkorts drivers, der sandsynligvis er outdated
.Citer:
1. Gå ned i Start. 2. Vælg/søg efter Kør. 3. Skriv i tekstfeltet: Dxdiag og et vindue vil poppe frem. 4. Tryk på fanen Skærm i venstre hjørne. 5. Noter navnet ned i venstre spalte under Navn og indskriv her. Så vil jeg naturligvis finde en kompatibel og virkende driver, der muligvis kan være løsningen på problemet .Såfremt dit grafikkort ikke understøttes af spillet, kan der intet gøres ved det. Sidst redigeret af † Daniel †; 12-04-09 kl 14:38. |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har du windows vista eller xp er bedst til xp har haft lignene problemer med hvis du har windows vista
1) højre klik på skrivebordet 2) klik på personlige instillinger 3) klik under skærminstillinger 4) klik på avanceret 5) og klik på "skærm" og opdater dit grafik kort HUSK: Hvis dit grafikkort understøtter de nyeste instillinger så kan du IKKE opdatere driveren lille tip fra @nugat@ -Bedst til windows VISTA ![]() |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | ||||||||||||
|
Banned
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: Nordjylland
Alder: 13
![]()
|
Citer:
![]() |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du lige i første omgang følger mine step, og oplyser om dit grafikkort, kan jeg lynhurtigt finde en driver, der virker
.Vistas egen søgning af drivers er ikke godt virkende - man skal selv opspore producentens hjemmeside. |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| ati radeon xpress 1100, grafikkort, second life, secondlife |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:06.

.

Linear Mode