|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Hjælp jeg kan ikke komme igang
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#12 (permalink) | |||||||||||
|
Banned
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: Nordjylland
Alder: 13
![]()
|
Jeg har nogle spørgsmål omkring mit ATI Radeon Xpress 1100 grafikkort. Jeg har en acer apire 5050, det er en bærbar. Kan man få et nyt grafikkort som fx. kan køre second life uden at skille det hele af. Jeg har jo sådan en hul i siden, hvor jeg tror der måske kunne komme et eller andet ind
![]() Flyttet - Daniel. Sidst redigeret af † Daniel †; 14-04-09 kl 16:36. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På netop din model (Aspire 5050) tror jeg ikke man kan skifte grafikkort.
Hullet i siden på din bærbar er ikke til at indsætte et grafikkort, men om noget tid(Hvis ikke allerede) skulle der vist blive udviklet en ekstern plade man kan tilslutte i sin USB indgang, hvorved man kan benytte et eksternt grafikkort. Her er listen over de bærbare hvorpå man kan opgradere hardware så som Grafikkort: MXM List Hvis det var muligt at skifte grafikkort på din bærbar, ville det ikke være en god idé selv at rode med det. Dette skal udføres af en professionel, og i de fleste tilfælde, skal bærbaren sendes ind til sælgeren/fabrikanten, hvorefter de så kan installere/opgradere hardware på den. Ting så som Ram kan man i de fleste bærbare dog godt selv skifte. Håber det hjalp på det ![]()
|
| Skulderklap til Taizun af: | themaster ![]() ![]() ![]() ![]() (14-04-09) |
![]() |
| Tags |
| ati radeon xpress 1100, grafikkort, second life, secondlife |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:26.

Linear Mode