|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Age of Conan: Hyborian Adventures
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Snyd Oversætter - Level 1
Medlem siden d.: May 2008
![]() |
Age of Conan (AoC) er et af de længe ventet MMORPG (Massige Multi Player Role Playing Game) som nu på gaden.
Jeg har personligt ikke prøvet det, men har et par kammerater som både har spillet beta og nu den frigivet version. Jeg burde modtage en buddy-key snart så jeg også kan afprøve ![]() Det skulle efter sigende være en god pendant til WoW. AoC er et spil hvor de lidt mere modne spillere samles. PvP delen i spillet er meget mere hardcore og minder lidt om bla. Lineage II. Sørg for at du har en ven der holder din ryg fri mens du kæmper ^^ AoC er udviklet af Norske Funcom som mange kender fra bla. Anarcy Online. Videoer af Aoc: Gametrailers.com - Age of Conan - Launch Trailer HD Gametrailers.com - Age of Conan - Epic Moments Trailer HD Gametrailers.com - Age of Conan - Femme Fatale Trailer HD Gametrailers.com - Age of Conan - Character Creation Gameplay HD Hvis du spiller AoC så meld gerne ind her og fortæl lidt om dine oplevelser med spillet |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er et fint spil men efter min mening er det alt for realistisk... De RPG'es jeg spiller skal helst være i stil med WoW (World of Warcraft)... Altså med elvere, dværge etc...
Tror gerne at jeg køber spillet en dag efter sommerferien for det er jo mange ting i spillet som ikke er blevet set før... F.eks kan du bygge din egen by (med en guild)... |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| age of conan, aoc, spil |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:25.

Linear Mode