|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
YouTube konto til Snyd.dk
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#31 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
ah... ok jamen så skal jeg nok lige opdatere den når den så endelig kommer ud. og jeg takker for rosen det er virkelig påskønnet.
og jeg påskønner jeg jeg kunne få lov til at bruge jeres bruger til at uploade mine videoer. min computer og internet er lige pt. langsom. Så det kan godt tage noget tid. + at jeg, som jeg skrev tidligere, igang med at lave en anmeldelse til et spil som jeg havde. Uploadningen af den video er pt. lige ukendt da jeg ikke har planlagt det ordenligt. så er den uploaded: (i skal lige vente lidt da jeg lige har uploaded den...) tror jeg tager til køjs nu. ses
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 28-02-09 kl 00:33. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#33 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
HEY JEG FANDT UD AF HVORDAN MAN OPLOADER MERE END 10 MIN VIDEOER!
ja før i tiden skulle man være en director men den blev slettet fordi den blev brugt til at uploade ulovlige videoer. men hvis man kan være partner med youtube... fx. her så kan man uploade mere end 10minutters video
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#34 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
skriv lige hvad i synes så skal jeg nok lige uploade den på snyddotdk brugeren
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#35 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Fedt. Godt gået themaster
![]()
|
|
|
|
#36 (permalink) | ||||||||||||
|
Banned
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: Nordjylland
Alder: 13
![]()
|
Citer:
brug i stedet CamStudio og WeGame |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#37 (permalink) |
|
Game Freak!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kender ikke så meget til de forskellige, men kan sige at Camstudio optager i dårlig opløsning, mens fraps er genialt i de 30 sekunder det tager, Xfire, som også er nævt er også et godt recorder program.. men hvad jeg kan komme frem til er det alt efter smag og behag
![]()
|
|
|
|
#39 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
Hey allesammen kig her!!!! Nu kan jeg uploade mere end 15 min videoer.
Kan nogen lige logge ind på snyddotdk og se om den også kan gøre det? YouTube Blog: Up, Up and Away - Long videos for more users http://i54.tinypic.com/292uzap.jpg
|||||||||||
|
|
|
|
|
#40 (permalink) | |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]() EDIT: Kan vi godt. ![]() "Congratulations! Your account is now enabled for uploads longer than 15 minutes. Click the Upload button below to select a video."
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:51.

Linear Mode