|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
YouTube konto til Snyd.dk
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#22 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
jo der burde være en full screen mode på ellers skal du selv sætte det på
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#25 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
jeg har lavet en test på hvordan jeg vil intruducere for snyd.dk jeg beklager for lyden... men igen dette var kun en test. jeg har allerede lavet en anmeldelse for et spil, men var ikke helt tilfreds med det...
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#26 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ederfilme fornemt themaster!!!
Ganske vist er det kun en test, som du i øvrigt selv påpeger, men den trods alt bedre end ingenting - hvis altså du har i sinde at producere en ny? Personligt synes jeg den er helt igennem perfekt og unik . Ikke alle tør stå frem og tale. Man kan selvfølgelig altid tilføje små rettelse, men bare at vi har noget, er det vigtigste!Smukt arbejde endnu engang - der falder naturligvis lidt +rep af til dig, som tak for den umådelig gode arbejdsindsats .Lige nu forsøger jeg at hente den via en YouTube downloader. Hvis dette mislykkes, må Claus lige "trylle". Du kunne evt. uploade den på A Video, som vist nok skulle være lettere at downloade fra. EDIT: Den er i fuld gang med upload! Jeg smider et link, så snart den er færdig. .EDIT: Kvaliteten forringes ekstremt meget :s. Hvis nogen har en bedre plan til dette, så lad os høre. Sidst redigeret af † Daniel †; 27-02-09 kl 22:05. |
|
|
|
|
|
#27 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alt for fedt mester
![]() Havde selv tænkt på at lave noget i stil med dette, men sidder og mangler en ordentlig mikrofon :/ Prøvede mig lidt frem med blot billede og tekst, men det blev for kedeligt. Bliv ved med at komme op med sådanne værker, mester ![]()
|
|
|
#28 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
øhm jeg kunne også sende den via email eller noget?
så i ikke behøver at downloade den... og nå ja keepvid.com derinde kan i downloade videoerne online til desktoppen. også bagefter uploade den... der er også et script til dette hvor du kan downloade HD (som mit burde være) men den virker ikke lige pt. jeg prøver at finde en løsning ![]() EDIT!!! her er lige en video på engelsk hvor han forklarer det mere i detajler... men i bund og grund skal du tage koden også lægge den ind i adressebaren. dette virker så kun hvis den der knap med "view in HD/HQ" er der. kode til HD: Kode:
javascript:window.location.href%20=%20'http://youtube.com/get_video?video_id='%20+%20swfArgs['video_id']%20+%20"&fmt=22"%20+%20"&l="%20+%20swfArgs['l']%20+%20"&sk="%20+%20swfArgs['sk']%20+%20'&t='%20+%20swfArgs['t']; Kode:
javascript:window.location.href = 'http://youtube.com/get_video?video_id=' + swfArgs['video_id'] + "&fmt=18" + "&l=" + swfArgs['l'] + "&sk=" + swfArgs['sk'] + '&fmt_map' + swfArgs['fmt_map'] + '&t=' + swfArgs['t']; Kode:
javascript:window.location.href = 'http://youtube.com/get_video?video_id=' + swfArgs['video_id'] + "&fmt=18" + "&l=" + swfArgs['l'] + "&sk=" + swfArgs['sk'] + '&t=' + swfArgs['t']; fx. hvis man vil downloade den i HD skal man også se videoen i HD. hvis i bare vil downloade den alm. så bruge keepvid.com
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 27-02-09 kl 23:23. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#29 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er satme i orden det der themaster
![]() Fedt du tager bolden op og kaster dig ud i dette! Klart rep til dig! Syntes du kommer rigtig godt rundt på siden og giver folk en god fornemmelse af hvad man kan finde på snyd.dk. Til version 2. skal man måske lige gå igennem Registreringen og vise det med at klikke på verificeringslinket i emailen (mange går kløjs i at få verificeret sin bruger via email) - Eller måske blot have een video alene der viser hvordan man registrerer en bruger som vi kan indsætte på Registrerings siden.. Daniel, kan du ikke give themaster password til vores youtube konto for snyd - så kan han selv uploade den i den gode kvalitet. Imens vi har får videoen ind under SnydYoutube kontoen vil jeg prøve at få lagt denne video ind på forsiden. vil lige kræve lidt omkodning da jeg ikke kan embed via min nuværende editor. ![]() Men som vi også lige skal huske på, er at der bliver arbejdet bag kulisserne på et nyere system til at vise snydekoderne (indekset). Et system der vil være meget mere fleksibelt og hvor flere af jer kan få adgang til at tilmelde snydekoder direkte via forfatter accounts. Daniel er allerede en haj til det. Jeg håber ikke der går mere end et par måneder maks. før jeg skifter systemet ud (forummet vil naturligvis bestå som nu). Daniel og jeg har allerede fået manuelt overført samtlige af vores snydekoder til det nye system. Herfra er der blot at jeg tuner systemet så det bliver som jeg ønsker, mere overskueligt, nemmere at søge, samt en meget bedre kommentar funktion. Og endnu bedre er at systemet er template baseret, hvilket gør at der fra tid til anden kan skifte eller forbedre design ret nemt. Og vi kan installere moduler samt plugins efter vores krav og ønsker. Pt. er templatestilen den samme jeg vi har på bloggen med anmeldelser. Men det skifter vi hvis det ikke holder. Når dette system kommer op og stå, vil den nuværende video desværre være forældet, og vi skal bruge en ny til den tid ![]() Men godt gået themaster
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 27-02-09 kl 23:42. |
|
|
|
|
|
#30 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jepper, sender ham lige en PB
.Bare upload videoen så klarer jeg resten mht. opsætning så den vises, når folk klikker sig ind på kontoen. Sidst redigeret af † Daniel †; 27-02-09 kl 23:51. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:52.

【ツ】
Linear Mode