|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Manga
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#21 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
hvordan kan du have tid til at se og læse så meget? men nice alligevel.
jeg har læst .hack, DBZ, mew mew power, samurai deeper kyo, naruto, yugioh, nge (neon gennises evangelion), shaman king, chobits også tror jeg ikke der var flere. også selvfølgelig har har jeg set mange animeer men dem vil jeg nok editere her på senere. bino-chan's Anime List - MyAnimeList.net
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 09-04-09 kl 00:04. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#22 (permalink) | |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Citer:
Jeg har læst mew mew power og læser neon gennises evangelion.Men hvordan jeg kan have tid til at se og læse så meget? lad os bare sige at hemmeligheden er den at jeg hurtig læsende når jeg læser danske mangaer. Ellers læser jeg manga på nettet. Men egentlig er jeg jo også ret meget foran en pc (flere timer om dagen men har ikke tal på HVOR mange timer) ![]() Jeg er i sandhed en mytisk person XD Tror at jeg skal præsenter mig selv om nogle dage. Sidst redigeret af nikorayu; 28-03-09 kl 18:35. |
|
|
|
|
|
|
#23 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Har læst lidt One Piece .. elsker historien bag det. ^^
Har aldrig fattet det fede ved Yugioh - det er bare en dreng med nogle kort ? Og så slet ikke DBZ, syns det er en lam serie .. Er osse igang med at se Naruto på nettet, er ved nummer 150 eller sådan. o.O |
|
|
|
|
|
#24 (permalink) | |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Citer:
|
|
|
|
|
|
|
#25 (permalink) | |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Både mellem vennerne og Faraoen (Yami-Yugi)
|
|
|
![]() |
| Tags |
| manga bog tegneserie |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 02:29.

Jeg har læst mew mew power og læser neon gennises evangelion.

Både mellem vennerne og Faraoen (Yami-Yugi)

Linear Mode