|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Ny rigtig desktop på dit skrivebord
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
se godt admin! Hvis man nogensinde kan komme med sådan en ide, så har man fortjent en computer nobel pris.
Sådan vil jeg være når jeg går ud af HTX, han er mit store idol lige nu... BumpTop ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 17-01-09 kl 00:05. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
det var bare en god ting jeg ville vise jer alle sammen... men admin skulle også lige se det her så han kunne se hvad mennesker er i stand til. (altså se hvor god man kan være)
edit: hvis i vil så kan i flytte den her kloge og gode videoer + sider ville sætte det i en seperat tråd, fordi det var spændene og at det er næsten en hel emne for sig selv.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 16-01-09 kl 22:39. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Ingen grund til at være så direkte og beordrende.Titlen henviser til hvad selve hjemmesiden BumpTop egentlig handler om. Grunden til at themaster peger på SnydAdmin i netop dette emne, er nok fordi SnydAdmin selv er en iværksætter, ligesom ham man ser i filmen på BumpTop. Så alt i alt ser jeg det meget forståeligt, samt synes jeg det var et meget nyttigt indlæg og inspirerende henvisning han gav os, da dette viser os hvor mange muligheder der egentligt ligger gemte inden for iværksætter-/entreprenørverdenen. Dette specifikke projekt ser meget spændende og lovende ud. Har selv gået på Handelsskolen i Esbjerg, hvor vi arbejdede med iværksætter projekter o.lign. Tror jeg vil kigge lidt nærmere på det, da jeg netop kun lige har set videoen ![]() Sidst redigeret af Taizun; 17-01-09 kl 00:15. |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
nemlig! tak for at du formulerede det rigtigt
![]() ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
X360 Fanboy
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]() On-Topic: Det ser da spændene ud. Tror jeg at jeg vil se nærmere på |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Forum Bossen
yeah absolut spændende.. Om det slår igennem er en anden ting
![]() Jeg har det nu fint med mit "kedelige" desktop - For mig skal det ikke være smart, men effektivt. Men sjovt nok at nogle tænker lidt ud af boksen ![]()
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
men faktisk ER det også effektivt. Da ens skrivebord ligner en skrivebord. Fordi at vi mennesker også har en rodet skrivebord (nogen gange) så vil vores hjerne tilpasse sig "rodet" derfor vil det være en perfekt ide hvis ens skrivebord kom på computeren.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Har dog ikke et skrivebord mere, da jeg bruger en bærbar... Så jeg nøjes med mit lille sengebord/sofabord. Men du har fuldkommen ret. Jeg ville elske at sidde og kaste rundt med tingene på det virtuelle skrivebord En anden ting jeg lagde mærke til, var at man kunne hænge ting op på væggene på skrivebordet... Gad vide om de måske udvikler det så meget, at hver væg kunne fungerer som et vindue for et kørende program. F.eks. kunne en væg være et Word-Dokument, samt en anden væg kunne være et spil der kørte, hvorved man så bare skulle klikke(Eller gøre en anden kommando) på selve væggen, for at fremhæve/zoome ind på programmet ![]() Kunne være jeg skulle skrive ideen til dem ![]() |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
hm... ikke nogen tosset ide, du kan da godt skrive til dem og se hvad de skriver?. men det vil nok kræve meget af prosessoren osv. for at kunne køre det i vinduerne.
med mindre at det er preview billede. fx. hvis man har et spil åben og den ligger på siden af væggen så skal det kunne ses som et preview billede, så den ikke skal køre mens den ligger ude i siden. Jeg har allerede meld mig som beta tester. Så må jeg bare håbe at de acceptere mig ![]()
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:22.

Ingen grund til at være så direkte og beordrende.

【ツ】
Linear Mode