|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Ny rigtig desktop på dit skrivebord
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Så tror alligevel ikke det kræver den voldsommeste computer.I vista kan man f.eks. hoverer musen over et program i proceslinien, og så kommer der et lille billede op af det program der kører. Hvis det f.eks. er en film der kører, vil man se en miniature udgave af filmen, når man hoverer musen over programmet på proceslinien. Det fungerer på samme måde med Mac(Vista har stjålet ideer fra Mac ).I Linux(Ubuntu Linux) er det meget lignende det jeg netop beskrev i mit sidste indlæg. Der har man flere forskellige skriveborde at arbejde med(4-6 mener jeg det er). For en bedre illustration af Ubuntu Linux, bør du se denne video(Du bliver ikke skuffet ):PS: Har også selv meldt mig som beta tester... Skal helt klart prøve det ;D |
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
kender godt programmet men må sige at det er svært at køre rundt med da man skal bruge terminalen (komadopromot) for at kunne installere og åbne ting osv. men selvfølgelig er linux god, har også ubuntu installeret på min gamle computer, den kører helt fint. men jeg eksperimentere stadigvæk med linux, Jeg har set på forskellige udgaver så som edubuntu og studioubuntu (eller var det studiolinux?) men ellers leder jeg efter en linux som har en samme funtioner som windows. fx. hvis man klikker på en installations fil så vil den installere det på den måde. istedet for at bruge komandopromot.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
her er et GRATIS program til virtuelle desktops den ligner fuldstændig den anden (næsten da)
Shock Utility :: Shock Desktop 3D v0.5 HUGE UPDATE GUYS! jeg har idag fået lov til at afprøve bumptop beta versionen... det viser sig at der findes 2 versioner. 1 gratis og en pro version. og jeg er igang med at teste den. men altså her er en video om programmet.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hehe, er også selv blevet inviteret til en Private Beta idag
![]() Skal helt klart downloade det program en gang imorgen ![]()
|
|
|
#16 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
Der sker intet med det. Der er ikke 30 dages trail eller noget. og der sker intet med dit computer når du afinstaller programmet.
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:21.

Så tror alligevel ikke det kræver den voldsommeste computer.
).
):

Linear Mode