|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
[INDEKS] Gratis modestuff - Fed hjemmeside
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
|
Heey !
![]() Jeg har fundet denne alt for fede hjemmeside hvor man bl.a. kan få gratis gucci ting osv, den er helt klart værd at tjekke ud ! (: Prøv den her: Gratis-Mode.dk - Lækre modevarer kvit og frit! Edit admin: Vi tillader ikke affiliate links i forummet (for at undgå spam) - link rettet |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lagde lige mærke til Admins edit i bunden..
Derudover synes jeg også du skal passe på hvad du melder dig til.. Der findes et ton af den slags sider her i Danmark, og kun nogle få af dem er troværdige. Jeg tør dog ikke sige om denne side er troværdig eller ej, men det er bare en advarsel. Og så får man også en helveds masse reklame e-mails i ens indbakke hver dag hvis man virkelig er hardcore benytter af disse slags sider. Har selv en gammel e-mail adresse der hver uge er 250-300 nye e-mails på. Men nok om det Det er jo et 100% frit valg om man vil benytte siderne eller ej, og lad jer ej stoppe af mig, men jeg vil dog råde jer til at læse igennem betingelser og regler omkring brug af de sider, for at få en ordentlig indforståelse af det hele.I'm out Og god jul. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvis du vælger at bruge sådanne hjemmesider vil jeg klart anbefale du skaffer dig en ny e-mail som du kan bruge til hjemmesiden. på den måde undgår du spam på den e-mail du bruger mest
![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:21.

Det er jo et 100% frit valg om man vil benytte siderne eller ej, og lad jer ej stoppe af mig, men jeg vil dog råde jer til at læse igennem betingelser og regler omkring brug af de sider, for at få en ordentlig indforståelse af det hele.
【ツ】

Linear Mode