|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
dragonball movie (RIGTIG)
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
ok i vil måske ikke tro jeres egne øre og øjne men jo det skete.
Dragonball (2009) http://dbthemovie.com trailer (som er rigtig ikke en fake en) Dragonball Movie Trailer @ AZ Movies ps. billedet er heller ikke fake... ok nu vil jeg gerne skrive at det skuffer mig lidt med traileren men nu ser vi hvad der sker....
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Jeg vil kalde jer, med jeres bruger navn og ikke rigtige navn... |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator - ANBU
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ved det, kommer til Danmark 10 april 2009
![]() Men den skal ses, håber ikke det bliver noget H til ![]() Er dog lidt skuffet over James Master's udseende.. han er ikke særlig grøn og har ingen følehorn.. og det er endda ham der skal spille Piccolo...Der kommer jo også en ny Street Fighter film og den skulle eftersigene være meget bedre end den fra 1994 dens titel er Street Fighter - Chun-Li
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
uh... tak for tippet du. den vil jeg se lidt nærmere på.
og ja jeg håber heller ikke den bliver dårlig (for ellers så skuffer de os VIRKELIG MEGET)
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Jeg vil kalde jer, med jeres bruger navn og ikke rigtige navn... |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
fandt lige street fighter filmen der.
"Street Fighter - The Legend of Chun Li"... Official Movie Blog Street Fighter: The Legend of Chun-Li (2009) men der er ingen trailer (har værdfald prøvet at lade efter en.) men hey lads os da lige se hvad det fører til.
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm.. Virker en smule interessant.. Er dog ikke så meget inde i Dragonball mere.
Læste engang Dragonball Z rigtig meget Tror jeg læste omkring 30 af bøgerne... Det er dog ved at være 4-5 år siden, hvis ikke mere.Men det kunne da ske at jeg kom til at se filmen når den engang er udkommet ![]() Tak for tippet. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:45.

og det er endda ham der skal spille Piccolo...
dens titel er Street Fighter - Chun-Li

lads os da lige se hvad det fører til.
Linear Mode