|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Sjove/dårlige YouTube videoer
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#21 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
den her er sku da også bare grinern xD
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#22 (permalink) | |
|
X360 Fanboy
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#25 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
den er sjovt, ta jer ik af navnet
den her er seriøst bare for grinern tænkte på det er et godt tidspunkt at vise den da det snart er jul, tror også folk der 40-60 forstår den (dvs dig admin :O)
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#28 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
LAWL!!! fedt den der terminator 3 ting..
"dont worry.... he´ll be back" omg lol
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:17.

【ツ】

tænkte på det er et godt tidspunkt at vise den da det snart er jul, tror også folk der 40-60 forstår den
(dvs dig admin :O) 

Linear Mode