Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Generelt - Snyd.dk > Ordet er frit

Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord.

Da ordet er fri så tager jeg det ord !

Svar

Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 08-02-12, 23:04   #1 (permalink)
Aktiv Bruger

Valodea's Avatar

Medlem siden d.: Jan 2012
Sted: Thailand
Valodea har fået meget lidt i omdømme - er måske noob
Points: 299, Level: 5 Points: 299, Level: 5 Points: 299, Level: 5
Level up: 98% Level up: 98% Level up: 98%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Cool Da ordet er fri så tager jeg det ord !

Nååå Folkens så må i da lige komme op på pinden engang. Er det fordi i mangler ting at snakke om at der er så stille for så kan jeg da hurtigt smide nogle emner på banen.

Er der nogen der har hørt med en dato for Diablo??? jeg syntes godt nok man har ventet lang tid på det spil nu og sjovt nok glæder jeg mig stadig lige så meget..

Butikkerne siger i år men de kan vel heller ikke sige andet da salget allerede er så på preorder.
Valodea er offline   Citer
Gammel 10-02-12, 09:44   #2 (permalink)
Moderator

Soyaman's Avatar

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Albertslund
Soyaman er en populær bruger
Send en besked via Skype™ til Soyaman
Standard

Ja det er da lidt svært at skulle finde et emne at snakke om ud af den blå luft.

Man kunne jo altid hive et spil frem man syntes er interessant og snakke om det, men det virker da en smule nørdet, og hvor mange der følger efter den samtale er jo svært at sige ^^.
Jeg vil dog give det er forsøg (Starter en ny tråd)

Mht til Diablo, Har jeg ikke hørt en pind. Blizzard har jo den der "When it's finished" deal I gang. så at lokke en dato ud er svært.
Ville dog regne med et år eller to endnu.
Og for at være ærlig, er jeg ikke sikker på hvor mange som egentlig er hoppet af den vogn siden de har annonceret Auction House Credit Card halløjet. Kan forstille mig mange. Who knows.
Jeg personligt vil nok ikke spille alt for meget, hvis overhovedet nogen Diablo 3. At betale sig til Items lyder ikke godt I min håndbog.
Det, og hvis de smider sådanne ting ind, kan jeg kun frygte hvilket andre metoder de propper ind for at gøre spille oplevelsen dårligere.

Vi ser jo spil nu om dage fyre tonsvis af DLCs afsted Istedet for en Expansion Pack som I gamle dage. (Civilization 5, Total War?). Eller generelt metoder for at suge penge ud af folk på.
Noget svineri for at være helt ærlig.

There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne
Soyaman er offline   Citer
Gammel 10-02-12, 11:31   #3 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Dec 2008
Sted: Esbjerg, Danmark
Alder: 20
Taizun har en gylden aura om sigTaizun har en gylden aura om sig
Send en besked via MSN til Taizun Send en besked via Skype™ til Taizun
Standard

Activision Blizzard kunne efter deres første investormøde for i år, fortælle at de satser på at udgive minimum 2 spil i år, med forhåbninger om 3.

Så Soya, hvis din teori om at D3 udkommer om 1-2 år, så vil det betyde at Blizzard sigter efter at udgive 1x SC2 DLC samt WoW Expansion, og muligvis deres DotA spil, navngivet "Blizzard DOTA" (Nej, det er ikke DotA 2, som udvikles af Valve).

Dog tror jeg nærmere at vi kan forvente at se Diablo 3 samt SC2 DLC (Heart of the Swarm) i år, og hvis al held er med os, også WoW Expansion (Mists of Pandaria).

Det ville være skørt at have en beta, hvor der vel og mærke ikke er nogen Non-Disclosure Agreement på, kørende i 1-2 år endnu. Så vi kan sagtens forvente at Diablo 3 udkommer i år.

Snyd.dk Moderator

"Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it."
Taizun er offline   Citer
Svar

Tags
diablo

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are Fra

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:15.