|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Ny Gaming Channel på Youtube
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey Gutter, lang tid siden jeg har postet herinde, tænkte at jeg lige ville "reklamere" for mit nye projekt jeg har arbejdet med siden sommerferien (sådan ca.) udover at studere videre på min datalogi uddannelse...
Det er primært en hobby, men jeg sørger for at få 1-2 videor op om ugen også en montage video (som den der er featured) 1 gange hver uge eller 2. uge, kommer an på hvor lang tid det tager mig at få samlet nok content og få det redigeret... Hvis det jeg har at byde jer er noget i kan li' så er i velkomne til at subscribe hvis ikke, takker anyways =)... Jeg er også åben overfor konstruktivt kritik, jeg er ret ny til video redigering og alt det feedback jeg kan få kan have stor betydning for mine endelige udgivelser... BattouseiGaming - WoW PvE/PvP + Various other Games Hvis i er for dovne til at tjekke linket her er så min featured video på min channel Peace out, ShadowHMF |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Nice
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ville med glæde se dine gameplays
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Mmmoooaaaarrrrrrr!!!!!!!! xD
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Lige fået købt Bastion, recorded et par worlds derinde også, skal bare lige have tid til at render det hele og uploade det... Tak for støtten foresten...
Er i gang med at render Super Meat Boy World 4, dog ingen voice commentating fra min side endnu, skal have fundet mig en mikrofon som er i stand til at dæmpe baggrundstøjen inden jeg gider at starte på det, ellers lyder det bare rædsomt på hvisse punkter (har testet en del med min nuværende mic, kommer bare ikke til at gå så godt med den) Og ikke for at være en Thumbs Up Begger, men guys, det hjælper mere end i tror ...See ya all later ![]() |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Fed nok kanal
glæder mig til at se flere gameplays ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:08.

...

glæder mig til at se flere gameplays 

Linear Mode