Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Generelt - Snyd.dk > Ordet er frit

Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord.

Vind The Elder Scrolls: Skyrim og Battlefield 3

Svar

Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 12-10-11, 16:52   #1 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Dec 2008
Sted: Esbjerg, Danmark
Alder: 20
Taizun har en gylden aura om sigTaizun har en gylden aura om sig
Send en besked via MSN til Taizun Send en besked via Skype™ til Taizun
Standard Vind The Elder Scrolls: Skyrim og Battlefield 3

Spred gerne nedenstående information så vidt som muligt! Jeg / vi har brug for al den hjælp folk kan bidrage med!

Hey folkens.

Jeg har i en længere periode hjulpet en gruppe af livestreamers ved navn "Bearded Gaming", med diverse ting.

I løbet af de sidste 2 måneder har jeg hjulpet dem ved at opsætte en YouTube-kanal og Twitter-konto for dem. YouTube-kanalen har jeg spenderet meget af min tid på.

Derfor vil jeg lige hurtigt promovere disse livestreamers, med et par links, og lidt info om en (muligt) kommende konkurrence hvor man kan vinde det kommende spil "The Elder Scrolls: Skyrim" samt "Battlefield 3" til PC.

--------------------------------------------

Først og fremmest, så vil jeg bede jer om at abonnere/subscribe til Kanal tilhørende BGSpotlight - YouTube

Hvis vi når op på 300+ abonnenter/subscribers inden 1. november, vil vi give "The Elder Scrolls: Skyrim" til en heldig vinder.

Hvis vi når op på 500+ abonnenter/subscribers inden 1. november, vil vi give "Battlefield 3" samt "The Elder Scrolls: Skyrim" til 2 heldige vindere.

Vinderne vil der blive trukket lod om, iblandt de abonnenter/subscribers der er efter 1. november.

Ovenstående YouTube-kanal er dedikeret til at levere highlights fra livestreams, udført af "Bearded Gaming". Disse highlights kan være alt fra sjove øjeblikke, til tidspunkter hvor diverse bugs eller andet fremprovokeres i et spil.

--------------------------------------------

Bearded Gaming består af 7 livestreamers, som hver dag går live, og spiller en række af forskellige spil, som kan være alt fra retro-spil/klassikere, til helt nye AAA-titler som f.eks. Deus Ex: Human Revolution og RAGE.

Bearded Gaming kan ses live her: TwitchTV
Vi sætter altid pris på at folk "Følger/Follows" Bearded Gaming på Twitch.tv/Justin.tv. Det kræver blot at man har registreret en bruger, og trykker på "Følg/Follow"-knappen.

Det skal lige nævnes at der kan forekomme et stødende sprogbrug fra enten en livestreamers side, eller igennem chatten på siden. Dog er der moderatorere (Heriblandt mig), som sørger for at tonen til dels holdes nede på et respektabelt niveau, som ikke direkte støder folk.
Føler man at en vis person bevidst forsøger at gøre brug af stødende sprogbrug overfor andre, rapporterer man blot dette igennem chatten. Moderatorerne er oftest meget hurtigt ude, hvis folk går over stregen.

Du kan hjælpe mig, og "Bearded Gaming" ved blot at dele linket til ovenstående YouTube-kanal rundt (Kanal tilhørende BGSpotlight - YouTube) iblandt dine venner og bekendte. Derved kan vi hurtigere opnå subscribers/abonnenter, og derved også få skudt denne konkurrence om at vinde 2 kommende store spil, igang.

Jeg takker på forhånd for jeres tålmodighed, og hjælp

- Taizun

Et eksempel på ét af de highlights, hvori en fejl i spillet forekommer:

Snyd.dk Moderator

"Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it."

Sidst redigeret af Taizun; 12-10-11 kl 20:32.
Taizun er offline   Citer
Gammel 12-10-11, 19:58   #2 (permalink)
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

16 Highscores
Vundne Tuneringer: 10

Medlem siden d.: May 2008
Sted: Sydsjælland
Alder: 37
SnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sig
Standard

jeg følger jer med et par konti

SnydAdmin er offline   Citer
Skulderklap til SnydAdmin af:
Taizun (12-10-11)
Gammel 12-10-11, 20:26   #3 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Dec 2008
Sted: Esbjerg, Danmark
Alder: 20
Taizun har en gylden aura om sigTaizun har en gylden aura om sig
Send en besked via MSN til Taizun Send en besked via Skype™ til Taizun
Standard

Citer:
Originalt skrevet af SnydAdmin Se Indlæg
jeg følger jer med et par konti
Super! Jeg / vi kan bruge al den hjælp som folk kan bidrage med

Snyd.dk Moderator

"Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it."
Taizun er offline   Citer
Svar

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are Fra

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:07.