|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
PlayStation 3 Slim eller Xbox 360 Slim
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Nov 2008
![]()
|
Hej alle her på Snyd.dk!
Jeg er ved at spare op til en af de to konsoller, Men ved ikke hvilken jeg skal vælge. Jeg har i langt tid holdt mig til X360 i langt tid. Men nu går jeg lidt over PS3 siden. Så... Hvad er bedst? Media Afspilning, Udvalg af spil, Holdbarhed. OSV Hilsen fra: Johan AKA Quake112 PS: Jeg ved at den her har været oppe før, men jeg vil bare starte den op igen. PSS: jeg ved ikke om jeg har puttet den her tråd det rigtige sted, så flyt den hvis den står det forkerte sted ![]()
Sidst redigeret af quake112; 05-08-11 kl 21:54. Grund: Stave fejl. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Den tråd må havet været taget op på flere millioner forumer flere millioner gange. Men lad os da bare gøre det endnu engang :P
Jeg har selv alle 3 kendte konsoller. Det der nok er grunden til at de fleste vælger PS3 og de fleste fanboys elsker PS3 er at du spillet gratis over nettet med Playstation Network. Det er så ikke helt gratis da du kan købe Playsation Plus osv, men lad nu det ligge. Jeg gider nemlig selv ikke at betale for XboxLive. Jeg købte først en Playstation 3 da jeg vidste at jeg skulle komme til at se Blu-Ray film på det og det har jeg ikke aldrig fortrudt. Dermed fandt jeg så ud af at den også kunne være et mediacenter på samme tid, og jeg købte den straks. I år fik jeg så en Xbox360 af en som havde købt den nye, og jeg må sige at den er virkelig fed. Hvis jeg vidste hvor fed den var, havde jeg købt en Xbox for længst. I'm in love med dens controller og styrringen i spillene. Jeg vil sige at hvis du ikke har haft en Playstation syntes jeg du skal prøve det, nok en lidt anden oplevelse, men du bliver ikke skuffet. Jeg prøvede ikke at komme for meget ind på noget af det da jeg helst ikke vil blive kaldt for nogle Fanboy :P
Vind 1 måneds Sputnik(TV2) Sidst redigeret af lundahl; 05-08-11 kl 23:32. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Nov 2008
![]()
|
Jeg har skam en PS2 og jeg finder da mange nye spil :|
Jeg har En PS2, DS, Wii, PSP og en (Lorte) PC Tak for forslagene jeg tror jeg beholder mig på X360 siden... Jeg vil endelig gerne vide (Hvis i ved det) Hvad for man hvis man har silver i stedet for gold? Hilsen Johan AKA quake112
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
PS2'en har levet bedste velgående i mange år nu, og det vil den garanteret fortsætte med lidt endnu, indtil næste generation af PS udkommer. Sony har udtalt at havde det ikke været for den gode fortjeneste som PS2'en indbringer, kunne deres underskud på udviklingen og lanceringen af PS3'en have været meget katastrofal idag. quake, angående dit spørgsmål omkring forskellen på Gold og Silver, er meget enkelt, at med et Guld-medlemskab kan du spille online, med et Silver-medlemskab kan du ikke. Guld-medlemsskab koster en sum penge om året. Derudover kan personer fra visse lande også benytte sig af Netflix, hvilket er en online film-udbyder, hvorfra man direkte kan streame film til sin Xbox 360.
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Altså. Nu er det sådan at Sony ikke har haft planer om en Playstation 4, endnu. Han kommer nok til at vente nogle år endnu hvis han skal vente på en Playstation 4. Og den nye udgave af Xbox'en er jo lige udkommet, så jeg tror nu ikke heller at Microsoft har planer om en ny Xbox endnu, jeg mener den kan jo det hele.
Tager jeg fejl. Ret mig bare ![]()
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
PS: Den nye udgave af Xbox'en udkom for et år siden. Nok forældres konsoller ikke hurtigt, men med stormen af de seneste hardware-nyheder inden for både PC og konsol-markedet, så synes er Slim-udgaven af Xbox 360'en lige så stille gået i min glemmebog.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:02.

Linear Mode