|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Jeres ynglings Anime liste og Genre?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her på snyd forums, ved jeg at mange kan lide Anime så det kunne være rart at høre om hvilke Anime/Manga serier i kan lide og hvilke genre.
Mine ynglings Anime serier er nok. Highschool of the dead. School days. School Rumble. amaenaideyo katsu True tears. Ladies versus Butlers. Love Hina Da Capo serien. Peach girl. Shugo Chara serien. Higurashi no naku koro ni serien. nagasarete airantou. Mine favorit gerne er. Horror, Action, Romance, Ecchi, Slice of life, Vampire, Physological, Comedy. Hvad er jeres. Kom bare med hele jeres liste hvis i vil ![]() Cheers. Nugat Sidst redigeret af @nugat@; 30-03-11 kl 13:09. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
Naruto (Shippuden)
Dragon Ball Bleach genre.. Action og Comedy ![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
One Piece
Katekyo Hitman Reborn! Naruto ( + Shippuden) Fairy Tail Fullmetal Alchemist: Brotherhood (Da den følger mangaen) Meitantei Conan (Mesterdetektiven Conan) Gosick (underlig titel hvis i spørger mig *G*) Beelzebub Inazuma Eleven Yu-Gi-Oh! Yu-Gi-Oh! 5D's Digimon Adventure 1 og 2 Hellsing Ultimate Death Note Ginga Nagareboshi Gin (Silver Fang) Ginga Densetsu Weed (Silver Fang's søn: Weed) Dragon Ball Z (Original) Dragon Ball Kai Hikaru no Go Bakuman Angel Beats! Kore wa Zombie Desu ka? Ganbare! Kickers Dragon Crisis! Genre: Shounen, Mystery, Horror, Ecchi, Action, Adventure, Comedy, Fantasy, Magic, Super Power, Sports og Drama For længere liste: Huma's Anime List - MyAnimeList.net ...
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 02:51.

Linear Mode