|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
En Css ( counter strike source) server !! Hjæææælp mig
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er nået der til hvor jeg synes det er kedeligt med en server man bare er på. derfor spørger jeg om der er nogen der ved hvordan man laver sin egen server. jeg mangler programmer og andet til det, og jeg vil ikke give noget for det. ( Jeg mener at jeg ikke vil hoste en og betale noget i mådnen) Jeg vil gerne give et beløb på f.eks. 100 kroner og så skal der ikke betales mere. men jeg vil helst selv lave en.
jeg har en gammel pc som bare står, kan man måske bruge den?? __________________________________________________ ______ Opsumering Jeg mangler programmer hvis det skal bruges ---- jeg mangler hjælp til at lave den uden det koster noget ---- Jeg kan selv installere admin, nok bare super admin ---- Jeg har dedicated server på min pc, men hver gang jeg opretter en server skriver den bare STEAM validiton rejected kunne i hjælpe med at fixe det problem, så mangler jeg ikke hjælp til alt det andet ----
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Ja det er muligt at lave sin egen server, det er gratis (Ud over strømmen selvfølgelig )Hvad du skal bruge er. - Source Multiplayer dedicated server (Vær sikker på at du har "Dedicated server" installeret også. - En gammel pc/ny op til dig. - Counter-strike source or/eller Counter-strike 1.6 alt efter hvilket spil du vil dedikere til. Step 1: Åben steam. Step 2: I "source Multiplayer Dedicated Server" vælg spillet "Counter-Strike: Source" eller hvilket Source psil du vil dedikere en server til. ![]() Step 3: Vælg dit server navn [Bemærk! At du ikke kan vælge map da valget af mapper er standard] ![]() Step 4: Vælg sæt din server instillinger til "Internet" hvis du vil have serveren skal være offentlig. Vælg hvor mange spillere du vil spille med. ![]() Uploaded with ImageShack.us Step 5: Hvis du vil have din server til at være offentlig Husk Port nummeret skal altid være "27015" Step 6: Dit "RCON Password" kan være lige hvad du vil have det. (RCON Password er vigtigt til ændring af din server senere hen) Det er også op til dig om du vil have "Valve Secure (Anti Cheat) Tændt. Step 7: Start din server. Step 8: Du kan nu begynde at ændre og starte mods til din server. Husk at have dem installeret før du kan starte dem. Eksempel: es_load gungame4 ![]() Uploaded with ImageShack.us Step 9: Vær nu sikker på at din server bliver vist i "Server" listen i det valgte spil. [Hvis din server ikke dukker op er det med at gå til www.portforward.com] [I det fleste tilfælde er det Pga du har en router] Step 10: Begynd nu redigering på mappen. ![]() Uploaded with ImageShack.us Portforwarding Guide. Step 1: Gå til Dsl Internet | Firewall | How | Wireless Networking | Router | Port Forwarding at Portforwarding.com Step 2: Efter vælg fanen "Router" på websitet. Step: 3 Vælg din Router og følg instruktionen på skærmen. Håber denne lille guide har hjulpet dig lidt på vej ![]() - Jeg brugte ikke meget tid på Guiden da dette bare er basis. Men du er velkommen til at kontakte tilbage hvis du har problemer eller ikke forstår guiden. Du skal kun bruge den ekstra PC hvis du vil have serveren åben 24/7 uden at skulle holde din standard pc tændt. Cheers, Nugat. Sidst redigeret af @nugat@; 25-03-11 kl 09:51. |
|
|
|
|
| Skulderklap af 2 brugere til @nugat@ | Blackjack ![]() (24-03-11), simon.snyd (25-03-11) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
D: min router er ikke på listen
(Thomson Tg712) ellers en fed guide^^
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci Sidst redigeret af Blackjack; 24-03-11 kl 22:00. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
det sker med mig også D: (joiner bare siden tråden er oppe
)
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
jeg lavede også en guide.
men jeg har det problem af at kan man godt ports forward til flere computere på samme router?
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 02:50.

)

(Thomson Tg712) ellers en fed guide^^
)

Linear Mode