|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Militær tøj.
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har lige besluttet mig for at købe en Dansk M84 kampuniform og et par "Sniper" støvler som de kalder det.
Har tænkt mig at købe det fra "Militærets overskudlager" Jeg skal snart ud på en lang vandringstur gennem Jylland og op mod nordjylland op mod skagen så det kunne være rart med lidt militær grej. Jeg kunne godt tænke mig at nogle gode råd og links til Vandringsudstyr. Har allerede kikket på 417 Armyvarer Koge grej er fikset men kunne godt tænke mig lidt hjælp til, noget godt udstyr. Fra Sko til telte prisen er ligegyldig. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tag et kig på denne side 417 Armyvarer
Ellers prøv at tage kontakt til et KFUM Soldaterhjem. De har ofte mange beklædnings og udstyrs-artikler til salg. Det nærmeste KFUM Soldaterhjem i forhold til dit opholdssted, vil jeg tro er i Fredericia, nær ved eller inde på kasernen.
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: May 2011
![]()
|
Du finder mange gode ting på nettet. Ex. grejfreak . Få gået dine støvler til inden du tager den lange tur. Støvler er i høj grad en smagssag, så det er svært at sige hvad du bør vælge. Jeg vil dog ikke købe dem for billigt.
|
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 02:48.

Linear Mode