|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Minecraft spørgsmål?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej, mig og mine venner skal snart holde et lan party hvor vi spiller minecraft SMP min når jeg logger ind på min nye account siger den failed to login og så kan man kun trykke offline, ellers skal jeg skrive en af mine venners profil ind og så gider den godt at komme ind.
1, når man sover i SMP så bliver det jo lyst, det gjorde det ihvertfald for mig der jeg spillede på min server local uden nogen andre i, hvad sker der så for de andre bliver de så også lyst for dem? 2, vi der spiller det lige nu har bare lånet en account, men vi køber det snart og det har jeg allerede, vil i anbefale at vi køber spillet cirka 5 dage før gamer partyet? Minecraft FTW! ![]()
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Han mener selvfølgelig at I SKAL købe spillet, da alt andet ville være dumt, da spillet er godt. Det afspejler hans sprogbrug "Ja, er du sindsyg!".
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
Punkt 2. Har haft samme problem, hvor den ikke gad opdatere selv da jeg loggede ind og sagde ''Failed to Login'' - Prøv at geninstallere dit minecraft spil. Virkede fint med mig derefter. Punkt 3. Wanker-Star kunne måske havde været en hjælp hvis du gennem checkede hans/hendes indlæg. (Ville ikke starte noget op så glem punkt 3. hvis det genere nogen)
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Det har ikke noget med jeres computere at gøre, hvis I ikke kanconnecte til Minecraft. Notch har selv noteret at serveren har nogle problemer, og de vil blive løst ASAP.
"The more you sweat in peace, the less you bleed in war" - George S. Patton US general (1885 - 1945) Sidst redigeret af Sten; 10-03-11 kl 11:16. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Medlem
jeg sagde jo også at jeg havde købt det!
men det virker nu, men er der nogen der ved hvorfor deres servere hele tiden er nede?
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
Men som sagt, de befinder sig stadig i Beta. Det ville altså sige at spillet ikke er færdig udviklet. Derfor kan der ske fejl hist og pist og hvad ved jeg xD Ved ikke meget andet om det ![]()
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Men på den anden side sparer du også 25% of får det fulde når det engang udkommer.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 02:48.

Linear Mode