|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Internet TV
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har jo tidligere oprettet en tråd om Sony Bravia virker ret ringe med min Xbox har lige købt et Sony HDMI kabel 1.5 for 1099 kr. Men ser stadig lidt forsinkelse på billedet.
Jeg har slået internettet til tvet kan det være det?!. Nej det er blevet leveret fra USA. det er af den fineste og nyeste kvalitet. Altså 1.5 version af HDMI. Hvor de normale kun er 1.3a. Stikket er specielt designet til brug af 3D funktionen. Stikket skulle gerne kunne klare lidt flere Gigaflops end det normale stik. Men om mit tv understøtter det ved jeg ik rigtigt. Sidst redigeret af @nugat@; 20-01-11 kl 03:20. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
1099 kr for et HDMI kabel. få penge tilbage.
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
nugat, jeg håber det er en stave-fejl, for 1099kr for et HDMI-kabel er simpelthen uhørt.
Kan forestille mig at det er en stavefejl, og at der skulle have stået 199kr. ![]()
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
Han fortæller at han lige har købt et HDMI-kabel, så nej, han bruger ikke et SCART-kabel
![]()
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 02:35.

Linear Mode