|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Søger Maplstory spillere!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej allesammen !
Jeg har før lavet en tråd med det samme emne, men jeg har ændret hvad vi helt præcist søger, så derfor vælger jeg at lave en ny tråd omkring det. Mig og M.Thrysoe (aka Cpt Mazoka på XbL) skal til at spille Maplestory igen, og vi mangler en 2-3 danskere mere at spille med. Vi starter begge op fra bunden igen, så enhver kan være med, alt det kræver er at i vil starte på spillet, og ikke bare går midt i det hele. ![]() Så stortset: Maplestory erfaring
Client
Server
Class
Level
Som sagt er det lige meget om i har spillet Maplestory før, eller om i er helt ny til spillet. Vi har efterhånden en hel del erfaring med spillet, så vi kan hurtigt få jer i gang. Men vi vil altså gerne have nogle lidt aktive spillere, alt det kræver er en halv til måske en hel time en gang om dagen, bare for at vi kan holde trit med hinanden. Det skal dog siges at vi også har længere sessions, vores rekord er på en 36 timer, med 3 timers søvn imellem. - Dette er dog ikke et krav ![]() Det er også fint at lave flere characters, så længe alle ligesom har en de kan spille med på. ![]() Håber nogen af jer vil overveje det. Sidst redigeret af God of Cheating; 16-01-11 kl 04:28. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Haha, du er lidt sent ude.
![]() Jeg har ikke spillet i noget tid nu, og ham jeg normalt spiller med har glemt sin kode, så han sidder uden en ordentlig bruger. Har dog overvejet at starte igen, da jeg savner at spille MapleStory, skal lige have snakket med min ven om han også starter igen. ![]() Imens kan du jo adde mig på Skype, bare tilføj "zFadeaway". ![]() |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 02:35.

Linear Mode