|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Kigger i nogensinde i kode afdelingen?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bruger personligt kun forumet.
selvfølgelig kan jeg godt finde på at gå ind under koder for at se om der findes snyd til et spil som jeg begynder at blive træt af.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
Har stort set ikke brugt kode-afdelingen til at finde koder til de spil jeg spiller siden jeg blev medlem i 2008.
Kigger jeg i kode-afdelingen, er det oftest for at gennemgå mangler eller fejl, eller for at få et overblik over hvad vi har af koder, hvis der er koder til nye spil som skal tilføjes. Men 99% af min tid tilbringer jeg her på forummet ![]()
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
samme her, jeg bruger også kun forumet.
synes den normale side er kedelig der er kun DS spil og manga. der er ikke rigtig nogen fede anmeldelser til nogen shooters eller noget.
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
![]() Generalt vil jeg gerne stå til tjeneste med at lave en anmeldelse af et shooter spil hvis jeg ejer det (Du kan kigge i mit Steam + Xfire for at se hvad jeg spiller) Men at konstant skulle få anmeldelser ind på siden ville kræve at der er flere folk til rådighed. Og desværre har vi ikke så mange som kan / vil skrive anmeldelser ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Langt de fleste spil er lavet i Japan... og hovedparten bliver lavet til Nintendo's konsoller eller Sony's konsoller. Desuden er mange de spil jeg har fundet faktisk gamle spilserie som også er klassikere (feks. Sonic) Der er lavet mange spil i Japan fordi de de ofte er baseret på manga serier (Naruto, Bleach, One Piece, Yu-Gi-Oh!, Full Metal Alchemist ect.). Du bør huske at vi har været nødtil at starte helt forfra med at lægge dem op, og det er jo derfor der til tider komme en del spil (og gamle spil) op.
![]() Siden du syntes det er kedligt, kan du jo komme med nogen vi kan lægge op. ![]() Jeg bruger det - fordi jeg lægger artikler op, samt også fordi kommentarer skal godkendes før de vises på siden og jeg svarere også ofte på spørgsmål på kommentarer. ![]()
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Jeg gør ikke... jeg må indrømme jeg bruger mest ign fordi de er mere detaljerede, Ja undskyld.
Men det er kun sjældent fordi jeg tjekker ikke koder mere.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 02:35.

Linear Mode