|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
hvad fik i jule gave?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej og god jul og godt nyt år
.hvad fik i? vis det er penge må i gerne sige hvad i har tænkt i skal bruge dem til. __________________________________________________ ____ jeg fik penge og de skal bruges på ny bærbar jeg sælger også min gamle bærbar så får nok penge. __________________________________________________ ____. ![]() Sidst redigeret af MAXIMUM; 25-12-10 kl 13:03. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
500 dkk (lækkert
)Et gardin (har altid manglet et!) En mus (Razer Naga) Mussemåtte (Fra Steelseries) Halo: Reach (Endelig får jeg brug af min konsol ^^) En dvd samling af Alien & Predator (Dvs Alien 1,2,3,4 og Predator 1,2. kavalkade on it's way )Og en dyne med størelse af 135x220 så jeg ikke dør af kulde.. (De normalle er 135x200) Nogle fede julegaver fra min side må jeg sige.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 02:34.

.

Linear Mode