Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Generelt - Snyd.dk > Ordet er frit

Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord.

Nyt fra frontlinien (Konsol krigen)

Svar

Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 29-11-10, 08:36   #1 (permalink)
Senior Medlem

@nugat@'s Avatar

Medlem siden d.: Mar 2009
Sted: Vejle
@nugat@ har en række fans
Points: 4,820, Level: 44 Points: 4,820, Level: 44 Points: 4,820, Level: 44
Level up: 35% Level up: 35% Level up: 35%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Send en besked via MSN til @nugat@ Send en besked via Skype™ til @nugat@
Standard Nyt fra frontlinien (Konsol krigen)

Ps3 versus Xbox. Hører man det ikke stadig det er ikke til at slippe for.

Der er skarp skydning på frontlinien. Kampvogne masser sig igennem. Artilleri og mortars regner helvede hvert 4 sekund, men Sony kæmper sig frem og presser Microsoft tilbage lidt efter lidt.

Er der en chance for Sony og indhente Microsoft?!

Quick briefing

Xbox= Microsoft = Big win for mange. Spillene kører dejligt flot grafik meget god ydeevne og 0% tears i spil. Har været Mange gamers favorit siden 2000 hvor den første xbox kom ud videre i 2005 kom der Xbox 360 der fulgte i sin forfaders spor.

Ps3 (Playstation 3): Sony. Det er et dejligt ord at sige, lige siden 1995 hvor den første Playstation kom ud. Et stort international firma der laver alt fra A-Å (Altså indenfor underholdnings branchen)

2006 kom der en ny spil konsol: Playstation 3. Der hurtigt rundede succes. Fra den dag har Sony næsten inhentet microsofts spil marked og Exclusive betaer til xbox er også snart slut.

Men...... Det vidste i nok allerede i forvejen ikke?!.

Microsoft kom forleden ud med en V.2 model af deres succesrige 360er og Sony lidt før med deres PS3 Slim.

Lad os sprænge frem i tiden

Ifølge Gamespot,IGN. EA, Siger de at Playstion 3 har en bedre fremtid indenfor fremtidens gaming. Altså Kinect et underholdene lille stykke teknologi. Dog kom Sony først med deres Eye-toy til PS2.

EA siger også at Crysis 2 vil have en bedre ydeevne på Playstation 3 end på xboxen. Hvorfor?!

Før i tiden har spil udviklerne ikke haft en fjerneste anelse om hvordan man udviklede spil til en Playstation. det har ændret sig og folk ved nu hvordan man laver spil til den. Mange udviklere syntes at det var svært i starten at udvikle til playstation 3 mest fordi de aldrig havde set en decoder som den der sidder i Ps3. Ifølge IGN mener man at Sony har valgt at kikke frem i tiden istedet for nutiden, det har fået et godt resultat og man kommer nok til at høre stigende salg på playstation 3 næste år når vi nu træder ind i "Next generation Gaming"

Men hvad så med Microsoft?!

Ja de skal til at få fart på og få noget samarbejde etableret hvis de skal indhente sonys udvikling ifølge Gamespot.

Som Sony siger "Make.believe"

Tjek jævnligt for flere opdateringer

Sidst redigeret af @nugat@; 29-11-10 kl 16:04.
@nugat@ er offline   Citer
Gammel 29-11-10, 14:34   #2 (permalink)
Senior Medlem

Blackjack's Avatar

2 Highscores

Medlem siden d.: Oct 2008
Sted: Sydsjælland
Alder: 16
Blackjack ligger på 0 i omdømme
Points: 5,084, Level: 45 Points: 5,084, Level: 45 Points: 5,084, Level: 45
Level up: 67% Level up: 67% Level up: 67%
Send en besked via Skype™ til Blackjack
Standard

Ps3 <3 Altså efter min mening er X-boxen (360) bare en kopi af Ps3'eren. De har samme funktioner - Controllerene har magen funktioner og knapper bare i en anden model - In-game systemet er Helt magen til stort set - altså seriøst... prøv at gøre bare ET ELLER ANDET på ps3'eren og så bag efter på X-boxen... Du kan det hele.... Men det er efter min mening taler kun for mig selv... hvis ikke andre er på den :P

En Masse nye Userbars Her!
Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt!
Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk

Feel Free to Add!
Steam ID: Blackchaif
Youtube: DanzielDaVinci
Blackjack er offline   Citer
Gammel 29-11-10, 16:36   #3 (permalink)
Senior Medlem

God of Cheating's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Aug 2008
Sted: NetBeans
Alder: 17
God of Cheating har en række fans
Points: 5,300, Level: 46 Points: 5,300, Level: 46 Points: 5,300, Level: 46
Level up: 75% Level up: 75% Level up: 75%
Send en besked via Skype™ til God of Cheating
Standard

Altså Nugat, for at være helt ærlig syntes jeg det er dumt du ligefrem prøver at få folk op i en diskussion om hvad der er bedst.

PS3:
Singleplayer
Yngre mindre erfarne spillere

360:
Multiplayer
Flere "hardcore" spillere

Det er min mening, og det kommer af erfaring og research på nettet.

Citer:
Originalt skrevet af Blackjack Se Indlæg
Ps3 <3 Altså efter min mening er X-boxen (360) bare en kopi af Ps3'eren. De har samme funktioner - Controllerene har magen funktioner og knapper bare i en anden model - In-game systemet er Helt magen til stort set - altså seriøst... prøv at gøre bare ET ELLER ANDET på ps3'eren og så bag efter på X-boxen... Du kan det hele.... Men det er efter min mening taler kun for mig selv... hvis ikke andre er på den :P
Xbox er på ingen måde en kopi af PlayStation.

Først og fremmest syntes jeg lige du skal læse hvad Nugat faktisk skriver,

Citer:
Originalt skrevet af @nugat@ Se Indlæg

... i 2005 kom der Xbox 360 der fulgte i sin forfaders spor.

2006 kom der en ny spil konsol: Playstation 3 ...
Opsumering:
360'en' kom FØR PS3.

Og desuden havde 360 ting som PS3en ikke havde, såsom group chat, achievements mm.

De to controllere har begge det mest standard design til en controller, forskellen er bare at Xboxens controller er større, mere rund i det, og langt bedre at holde ved. - Det skal også lige siges at PS3 controlleren kan fremkalde gigt.

Såvidt jeg ved har en PS3 heller ikke et nær så godt community system som 360'en, der har ting som Inside Xbox.

I det hele taget er 360'en meget mere community venlig, og fokusere meget på online spil og chat.

Kinect og PlayStation MOVE er to andre gode eksempler på hvorfor 360'en er mere unik:

PS3 MOVE:

Eye-Toy blandet med en Wii controller, der har en endnu dårligere sensor end Wii controlleren selv.

Kinect:

Et kamera, lige til at sætte oven på dit fjernsyn. Følger ALLE krops bevægelser såvel som stemme.

Jeg er godt klar over at "lige til at sætte oven på dit fjernsyn" måske er lidt af en overdrivelse, men det er ikke så svært igen.

Xboxen købes MED mikrofon - gør PS3 ikke. Dette resultere i ekstremt lidt teamwork og char på PS3'en.

Forskellige titler - igen med SP og MP

PS3:

inFamous
God of War
Heavy Rain
mm.

Xbox:

Halo
Crackdown
Fable
Forza
mm.

De PS3 spil jeg nævnte der, er dem jeg hører mest om. Og selvom de alle sikkert er gode spil, er det stadig bare singleplayer spil.

De 360 spil jeg nævnte der har en af de største online titler "Halo", såvel som tre andre spil der er til både singe- og multiplayer.

Jeg syntes selv det er kedeligt at sidde og game selv, og da jeg ikke ligefrem er til LAN hver dag, er det vigtigt for mig at kunne spille ordentlige multiplayer spil. - og igen, på Xbox har alle en mulighed for at chatte via mikrofon.

"PS3 har Blu-Ray" - ja okay, men betyder det virkelig så meget? Det er en spille konsol, beregnet til at game, ikke se film på.

"PSN er gratis" - igen, ja okay, MEN er det nu også en god ting? Siden PSN er gratis, kan alle lave en bruger og begynde at spille online. Dette kan virke som en meget fed idé, men det bliver også udnyttet som bare fanden af folk der laver montages, booster, eller generelt bare keder sig.

Her er en video af GUN1T123, hvor han får en Nuke i MW2 på 30 sekunder. Denne video er tydeligt falsk, selv Machinima som har posted videoen på deres YouTube Channel har anerkendt dette, men den har fået views nok til at han har tjent lidt over 2500$, altsammen ved at få en flok venner til at lave nye brugere på deres PS3 og samarbejde med ham for at få det til at se bare lidt ægte ud.

GUN1T123 har selv i en dual comm. med Hutch indrømmet at videoen var "fake'd", og dette er også blevet bevist af mange andre videoer på YouTube.

Ting som dette er muligt fordi det er gratis at komme på nettet på en PS3, det er jo selvfølgelig heller ikke en dårlig ting, men det bliver udnyttet på så mange dårlige måder.

Jeg holder mig til min Xbox, da jeg er en seriøs og social gamer, der hader at spille selv.

//GoC
God of Cheating er offline   Citer
Gammel 29-11-10, 17:27   #4 (permalink)
Senior Medlem

@nugat@'s Avatar

Standard

Citer:
Originalt skrevet af God of Cheating Se Indlæg
Altså Nugat, for at være helt ærlig syntes jeg det er dumt du ligefrem prøver at få folk op i en diskussion om hvad der er bedst.

PS3:
Singleplayer
Yngre mindre erfarne spillere

360:
Multiplayer
Flere "hardcore" spillere

Det er min mening, og det kommer af erfaring og research på nettet.

Xbox er på ingen måde en kopi af PlayStation.

Først og fremmest syntes jeg lige du skal læse hvad Nugat faktisk skriver,

Opsumering:
360'en' kom FØR PS3.

Og desuden havde 360 ting som PS3en ikke havde, såsom group chat, achievements mm.

De to controllere har begge det mest standard design til en controller, forskellen er bare at Xboxens controller er større, mere rund i det, og langt bedre at holde ved. - Det skal også lige siges at PS3 controlleren kan fremkalde gigt.

Såvidt jeg ved har en PS3 heller ikke et nær så godt community system som 360'en, der har ting som Inside Xbox.

I det hele taget er 360'en meget mere community venlig, og fokusere meget på online spil og chat.

Kinect og PlayStation MOVE er to andre gode eksempler på hvorfor 360'en er mere unik:

PS3 MOVE:

Eye-Toy blandet med en Wii controller, der har en endnu dårligere sensor end Wii controlleren selv.

Kinect:

Et kamera, lige til at sætte oven på dit fjernsyn. Følger ALLE krops bevægelser såvel som stemme.

Jeg er godt klar over at "lige til at sætte oven på dit fjernsyn" måske er lidt af en overdrivelse, men det er ikke så svært igen.

Xboxen købes MED mikrofon - gør PS3 ikke. Dette resultere i ekstremt lidt teamwork og char på PS3'en.

Forskellige titler - igen med SP og MP

PS3:

inFamous
God of War
Heavy Rain
mm.

Xbox:

Halo
Crackdown
Fable
Forza
mm.

De PS3 spil jeg nævnte der, er dem jeg hører mest om. Og selvom de alle sikkert er gode spil, er det stadig bare singleplayer spil.

De 360 spil jeg nævnte der har en af de største online titler "Halo", såvel som tre andre spil der er til både singe- og multiplayer.

Jeg syntes selv det er kedeligt at sidde og game selv, og da jeg ikke ligefrem er til LAN hver dag, er det vigtigt for mig at kunne spille ordentlige multiplayer spil. - og igen, på Xbox har alle en mulighed for at chatte via mikrofon.

"PS3 har Blu-Ray" - ja okay, men betyder det virkelig så meget? Det er en spille konsol, beregnet til at game, ikke se film på.

"PSN er gratis" - igen, ja okay, MEN er det nu også en god ting? Siden PSN er gratis, kan alle lave en bruger og begynde at spille online. Dette kan virke som en meget fed idé, men det bliver også udnyttet som bare fanden af folk der laver montages, booster, eller generelt bare keder sig.

Her er en video af GUN1T123, hvor han får en Nuke i MW2 på 30 sekunder. Denne video er tydeligt falsk, selv Machinima som har posted videoen på deres YouTube Channel har anerkendt dette, men den har fået views nok til at han har tjent lidt over 2500$, altsammen ved at få en flok venner til at lave nye brugere på deres PS3 og samarbejde med ham for at få det til at se bare lidt ægte ud.

YouTube - World's Fastest Nuke? - Legit or Not? (MW2 Gameplay/Commentary)

GUN1T123 har selv i en dual comm. med Hutch indrømmet at videoen var "fake'd", og dette er også blevet bevist af mange andre videoer på YouTube.

Ting som dette er muligt fordi det er gratis at komme på nettet på en PS3, det er jo selvfølgelig heller ikke en dårlig ting, men det bliver udnyttet på så mange dårlige måder.

Jeg holder mig til min Xbox, da jeg er en seriøs og social gamer, der hader at spille selv.

//GoC
Dumt?! det er da nok det sidste du skulle sige jeg får ikke folk op i en diskussion for at tænke på det er det jo et frit land. Alle har deres mening.

Jeg holder hverken med Xbox eller Playstation 3 eftersom jeg har begge konsoller.
(Og for at sige det er jeg meget glad for Xboxen Pga dens gode ydeevne i spil eftersom jeg går efter kvalitet og grafik

Og hvis du har set mange af mine andre post har jeg skrevet.

Xbox eller Ps3. "Begge konsoller har noget man savner"

I mine ører lyder du som en Xbox Fanboy.

Jeg fokuserer meget på Ps3en i min Post det vil jeg gerne indrømme ja.

Ja jeg ved godt der er flere "Hardcore gamers" på Xboxen. Men det betyder også mange flere børn der misbruger mikrofonen og råber i den, modders i Mw2, glitchers og mange andre ting. For ikke at glemme Bungie der banner folk fra rank op delen i Halo for shit&giggles

Men du skal tænke på jeg også har lavet research (Gør jeg altid før jeg skriver noget som dette)

Ps3en har Grand Turismo og Killzone (Som er blevet en Franchise)

Og det lyder som om du er sur på mig fordi jeg har skrevet mere positivt om Ps3en.
Hvis du virkelig var en Hardcore gamer ville du forstå at der er ingen grund til at "Rage" over Post som denne kan du ikke lide den kan du bare gå væk fra den så hurtig så muligt.

Sidst redigeret af @nugat@; 29-11-10 kl 17:45.
Gammel 29-11-10, 19:50   #5 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Dec 2008
Sted: Esbjerg, Danmark
Alder: 20
Taizun har en gylden aura om sigTaizun har en gylden aura om sig
Send en besked via MSN til Taizun Send en besked via Skype™ til Taizun
Standard

Jeg føler at der er et snert af et begyndende "flame-war" allerede nu.

Jeg vil lige gøre jer opmærksomme på at hvis I ønsker at denne tråd skal køre videre, forventer jeg at I forstår at holde en anstændig tone. Diskuter med manér, kom med konkrete emner, og tag forbehold for at ingen er ens. Vær åben overfor indvendinger i en diskussion.

Kan I magte alt dette, vil jeg med glæde holde denne tråd åben. Men jeg har før lukket en lignende tråd, som også omhandlede konsoller, og deri kunne folk simpelthen ikke styre sig. Derfor vil jeg ikke tøve med at lukke denne tråd, hvis den løber helt af sporet.

Snyd.dk Moderator

"Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it."
Taizun er offline   Citer
Gammel 29-11-10, 20:56   #6 (permalink)
Senior Medlem

MAXIMUM's Avatar

Medlem siden d.: Apr 2010
Sted: humble,langeland
Alder: 15
MAXIMUM ser ikke for godt ud. Dårligt omdømme
Points: 3,698, Level: 38 Points: 3,698, Level: 38 Points: 3,698, Level: 38
Level up: 32% Level up: 32% Level up: 32%
Send en besked via Skype™ til MAXIMUM
Standard

jeg kan også bedst lide xbox 360 der spiller man med sine venner .
playstation 3 er mere for dem inde på gamesection der bare kun spiller på med sig selv.

de er næsten alle over 25, og de er PS3 fanboys og det er ret mærkeligt med nogen på den alder og at de ikke kan se at PC er det bedste!
Gammel 29-11-10, 22:47   #7 (permalink)
Senior Medlem

Blackjack's Avatar

2 Highscores

Medlem siden d.: Oct 2008
Sted: Sydsjælland
Alder: 16
Blackjack ligger på 0 i omdømme
Points: 5,084, Level: 45 Points: 5,084, Level: 45 Points: 5,084, Level: 45
Level up: 67% Level up: 67% Level up: 67%
Send en besked via Skype™ til Blackjack
Standard

Citer:
Originalt skrevet af MAXIMUM Se Indlæg
jeg kan også bedst lide xbox 360 der spiller man med sine venner .
playstation 3 er mere for dem inde på gamesection der bare kun spiller på med sig selv.

de er næsten alle over 25, og de er PS3 fanboys og det er ret mærkeligt med nogen på den alder og at de ikke kan se at PC er det bedste!
/cryyyyyyyyyyyyyyyy -.- Har pc og ps3. elsker begge pænt meget

men som Taizun siger.. så Skriver jeg helst ikke noget snavset tilbage

En Masse nye Userbars Her!
Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt!
Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk

Feel Free to Add!
Steam ID: Blackchaif
Youtube: DanzielDaVinci
Blackjack er offline   Citer
Gammel 30-11-10, 01:47   #8 (permalink)
Moderator

Soyaman's Avatar

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Albertslund
Soyaman er en populær bruger
Send en besked via Skype™ til Soyaman
Standard

Har været stolt ejer af Ps2'en. Som blev udskiftet af min Xbox 360 efter at have opdaget de mange andre fede spil til den (Samt Halo) Syntes det er et fedt system de har lavet. Achievements point og hele lortet
Hvis jeg kunne vælge imellem en ny PS3 og en Xbox vil jeg nok beholde min Xbox da jeg ikke rigtig har lyst til at gå ud og købe helt nye dvder af mine film og desuden er jeg stor fan af Halo serien (eller well ikke fan, But i luv 'em)

There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne
Soyaman er offline   Citer
Gammel 30-11-10, 14:39   #9 (permalink)
Senior Medlem

God of Cheating's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Aug 2008
Sted: NetBeans
Alder: 17
God of Cheating har en række fans
Points: 5,300, Level: 46 Points: 5,300, Level: 46 Points: 5,300, Level: 46
Level up: 75% Level up: 75% Level up: 75%
Send en besked via Skype™ til God of Cheating
Standard

@Nugat
Jeg er en 360 fanboy, og sådan er det.

Men jeg har på ingen måde "raged" over at du laver ENDNU en tråd med dette emne, syntes såmen bare du skulle holde op med at lave tråde og opdatere dine gamle, men whatever ..

Citer:
Originalt skrevet af @nugat@ Se Indlæg
Ja jeg ved godt der er flere "Hardcore gamers" på Xboxen. Men det betyder også mange flere børn der misbruger mikrofonen og råber i den, modders i Mw2, glitchers og mange andre ting. For ikke at glemme Bungie der banner folk fra rank op delen i Halo for shit&giggles
Der er MANGE flere hardcore gamers på 360'en end på PS3'en, dette kan også kun medføre flere folk der ved hvad de laver når det gælder modding og glitching, dette er ret naturligt.
Ja der er en del små børn med mikrofoner, men så er det da heldigt at man bare kan mute dem med to klik på A i de fleste spil, ikk ?

Og med hensyn til det med at Bungie bare banner folk for "shits and giggles": har ALDRIG hørt om det.

Bungie banner sjældent spillere manuelt, det gør ingen spil udviklere, det hele bliver styret af et system, og det system kan nemt manipuleres.

Hvis du får 10+ folk til at File complaine en anden person fot noget som muligvis ikke er sandt, kan det sagtens ske at systemet tager de 10 rapporter seriøst, og banner personen.

Dette blev meget udnyttet af folk der ville have skiftet gamertag uden at betale for det; de fik en 10 venner til at file complaine deres gamertag, hvorefter de ville få en besked om at de var nød til at ændre det.
Microsoft har dog rettet dette, så det ikke burde kunne udnyttes mere, så lad være med at prøve.

Hvis dit file share er blevet bannet, kan det være af tre grunde:

1. Metoden ovenfor.
2. Ulovlige filer (moddet e.l.)
3. Stødene materiale (seksuelt / racistisk o.l.)

Og ja, jeg beskytter Bungie meget, men det er kun fordi de er så gode ved deres community.
God of Cheating er offline   Citer
Gammel 30-11-10, 15:55   #10 (permalink)
Senior Medlem

@nugat@'s Avatar

Standard

Citer:
Originalt skrevet af God of Cheating Se Indlæg
@Nugat
Jeg er en 360 fanboy, og sådan er det.

Men jeg har på ingen måde "raged" over at du laver ENDNU en tråd med dette emne, syntes såmen bare du skulle holde op med at lave tråde og opdatere dine gamle, men whatever ..

Der er MANGE flere hardcore gamers på 360'en end på PS3'en, dette kan også kun medføre flere folk der ved hvad de laver når det gælder modding og glitching, dette er ret naturligt.
Ja der er en del små børn med mikrofoner, men så er det da heldigt at man bare kan mute dem med to klik på A i de fleste spil, ikk ?

Og med hensyn til det med at Bungie bare banner folk for "shits and giggles": har ALDRIG hørt om det.

Bungie banner sjældent spillere manuelt, det gør ingen spil udviklere, det hele bliver styret af et system, og det system kan nemt manipuleres.

Hvis du får 10+ folk til at File complaine en anden person fot noget som muligvis ikke er sandt, kan det sagtens ske at systemet tager de 10 rapporter seriøst, og banner personen.

Dette blev meget udnyttet af folk der ville have skiftet gamertag uden at betale for det; de fik en 10 venner til at file complaine deres gamertag, hvorefter de ville få en besked om at de var nød til at ændre det.
Microsoft har dog rettet dette, så det ikke burde kunne udnyttes mere, så lad være med at prøve.

Hvis dit file share er blevet bannet, kan det være af tre grunde:

1. Metoden ovenfor.
2. Ulovlige filer (moddet e.l.)
3. Stødene materiale (seksuelt / racistisk o.l.)

Og ja, jeg beskytter Bungie meget, men det er kun fordi de er så gode ved deres community.
Selvfølgelig.

Jeg stopper med at oprette sådan nogle ubrugelige tråde

Tak for forklaringen God of Cheats.

Cheers //Nugat//

Svar

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are Fra

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 02:27.