|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Nyt fra frontlinien (Konsol krigen)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Det samme er ved XBOX og PS3. Xbox kom først og derefter PS3
|
|
|
|
#12 (permalink) | ||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Først og fremmest, vil jeg kommentere Godd of cheating's kommentat ang blueray:
Citer:
Jeg tænker, at hvis du tænker at den kun bruges til at game løs på konstant, så er BOX jo heller ikke den rette til det, ihvertfald ikke hvis du har kinect... Min mening er at Kinect har fået microsoft i stor omtale, Alle snakker om det.. Kinect er noget være lort, se her Citer:
Xbox Kinect er lige på trapperne. Kinect er Microsofts forsøg på at tage noget af Nintendo Wii´s markedsandele. Kinect gør spil og underholdning levende på en helt ny og fantastisk måde, fordi du kan spille med hele kroppen. Brug arme, ben, fødder og hænder. Med Kinect er der ingen controllere. Et kamera aflæser dine bevægelser. Det skulle virker helt naturligt og intuitivt. Vi må vel sige at nintendo også giver sony, og microsoft lidt inspiration, kinect og PS3 Move, er jo en direkte efterlining af WII controlleren, og sensorbaren. Og jeg citere: USA Today roser også oplevelsen og skriver, at ”alt i alt, så mindede oplevelsen med Kinect mig om første gang jeg prøvede Nintendo Wii, og hvor sjovt der var at nyde videospil på en helt ny måde.” Avisen er dog ikke helt tilfreds med, at Kinect er meget overfølsom overfor lys og at ikke fungerer godt i små rum. Kritikken gentages af Wired, der i sin anmeldelse fortæller, at ”solskin gør ikke bare sensoren mindre præcis, det ødelægger fuldstændig sensorens formåen til at se dig.” Kræver en stor og rummelig stue Det viser sig også, at du skal have en rimelig stor stue for at nyde Kinect. Sensoren kræver nemlig, at du står cirka to til to en halv meter fra tv’et. Det er et stort problem, skriver Gizmodo, og påpeger et andet problem: ”kameraets betragtningsvinkel er for snævr… Der er knap nok plads til to samtidige spillere uden at den ene ryger ud og bliver bedt om at gå tilbage ind i billedet.” Sidst, men ikke mindst, så klager Gizmodo sig også over, at spillene simpelthen er for dårlige og for kedelige. ”At kun et ud af de 17 lanceringstitler faktisk gør noget overbevisende er ikke en særlig god lancering, især for folk der ikke kan lide dansespil.” Det lader altså til at du skal have et stort rum for at bruge Kinect, og at du skal sørge for at trække gardinerne for. - Det er da for dårligt den ikke kan tåle solslin, og at man skal stå 2 meter fra tv'et Men!: Pricerunner.dk har udarbejdet en liste over de 10 mest solgte elektronikprodukter i 2008 og nok ikke overraskende for de fleste, så er danskerne vilde med Wii. Wii indtager nemlig førstepladsen på denne liste, efterfulgt af fladskærms TV fra Samsung og Sony’s PlayStation 3 på en tredje plads. Derudover indtager spillet Wii Fit en førsteplads over mest solgte spil i 2008
Sidst redigeret af simon.snyd; 08-12-10 kl 16:42. |
||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 02:23.

Linear Mode