|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Hvilket spil regner du med i December!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa alle sammen derude i kulden!
BJ just wanna know Hvilket spil i regner med at få fat på i December! (ved godt at det kun er den 18/11! men hvis det var senere ville jeg ende med at glemme at lave tråden.... xD) Personligt regner jeg med at jeg anskaffer mig WoW-Cataclysm og ønsker mig Assassins creed: Brotherhood op til jul eller dagen før :O (23dec. - tjek kaldeneren for min Fødselsdato xD)Nu må vi se om CoD: Black ops eller Naruto: Ultimate ninja storm 2 kommer med. efter alt er det jo et ønske ![]() Men nok om mig! ville høre om i ønsker noget specielt eller anskaffer det selv! At ønske er jo sjovest^^
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
Køber Cataclysm selv når det udkommer. Men ønsker mig dog Halo Reach til Xbox 360, Samt Fallout New Vegas & Starcraft 2.
Jeg venter nu mest på at Diablo 3 udkommer som kommer til at blive et hit, og så skaffe mig GW2 når det en dag udkommer. Det kommer til at udskifte WoW 100%
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
Haha
har heller igen penge men må nøjes med et ønske :P har lidt penge så! men ikke meget :POg soya.. hvis du ikke er på wow i en måned hvor jeg ikke ser dig så..så.... Die! har virkelig ingen at chatte med ;( udover HMF ![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Jeg regner nok med at købe Epic Mickey
![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Call of duty: Black Ops, da det er et must når vennerne også har det.
Asassins Creed: Brotherhood kommer nok også på listen da jeg har spillet de 2 første og har dem. Det er ønsker til min fødselsdag eller jul. Ja, penge har man ikke for mange af fortiden. ![]()
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
Enig :P ingen har jo penge på sig under vinteren! D: aliggevel er det, den bedste tid på året at skaffe spil
![]()
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Jeg regner med at kunne købe black ops er en stor call of duty fan og assasins creed brother og til sidst med ikke mindst medal of honor er flad lige nu så jeg har dem på min ønske liste
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Medlem
Opdatering! køber Brotherhood i denne uge!
...måske!... i hope so in that way.
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 02:22.

BJ just wanna know Hvilket spil i regner med at få fat på i December! 

Linear Mode