|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Hvilket spil regner du med i December!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#21 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Okay jeg er lidt forvirret -.- Skal jeg have det til Ps3 eller pc? Kan kun bestille det til Pc på Ubisoft's Side lige PT..... Eller hvis det bliver Pc.. Download eller Disc? :O plz hjælp
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
Senior Medlem
klart download, medmindre du kan aktivere koden ved en landen side og hente det igen!
Disc kan være farligt! vis man f.eks lave en lille ridse kan der være nogen filer der ikke bliver overført og så kan man måske ikke få spillet til at virke igen!
|
|
|
|
#23 (permalink) |
|
Senior Medlem
Det er bare Fordig! jeg har en steam og Pc udgave af Ac 2 nemlig. Steam er den jeg bruger men Disk formelen har Unlimited Install^^ (Ingen grænse for Downloads). så den kan isntalleres på op til flere Computere hvis din egen computer f.eks Blev brændt af af Naboen! og der er det så ærgeligt at det ikke kan købes på steam ;( fordig du kan geninstallere det :P Og MAXI... det er ALDRIG sket for mig
for jeg passer på mine Dejlige ting (Pc spil! og konsoller)
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#24 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Så tror jeg, jeg køber BOPS her i juletiden.
|
|
|
|
#25 (permalink) |
|
Senior Medlem
@Black jack
du kan også downloade dine spil så mange gange man vil med steam! man kan også gøre så den scanner alle ens filer i spillet og downloader dem den mangler! men vis du helst vil have Disc så bare går det. det sker for det meste også kun ved EA games spil!
|
|
|
|
#26 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Citer:
.EDIT: Dog hvis du er typen der holder dine spil i orden på hylden eller nemt glemmer sin konto kodeord så skal det være på en DVD.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 02:22.

for jeg passer på mine Dejlige ting 

Linear Mode