|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
E-mail ved glemt password duer ikke :(
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Oct 2010
![]()
|
Jeg har en bruger, josti, som jeg ikke kan logge ind på.
Jeg har bedt om at få nulstillet password via mail, og dette gøres med succes, men jeg får aldrig mailen med det nye password. Spamfilter er tjekket, og kan heller ikke være den da jeg får lov at nulstille password lige så tosset jeg vil - det er den mail med nyt password jeg aldrig får. Hvornår vil dette blive rettet? ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er du sikker på det er den rigtige e-mail?
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
har brugt det mindst 7 gange (jeg er uheldig, i know
''stupid stupid!'') og det virker fint ![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Jeg får jo mails med dette indhold:
Dear josti, You have requested to reset your password on Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil because you have forgotten your password. If you did not request this, please ignore it. It will expire and become useless in 24 hours time. To reset your password, please visit the following page: ****slettet**** When you visit that page, your password will be reset, and the new password will be emailed to you. Your username is: josti To edit your profile, go to this page: http://www.snyd.dk/forum/profile.php?do=editprofile All the best, Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil |
|||||||||||
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
...??
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
Så skal du trykke på det link som du har slettet og derefte indtaste et nyt password.
Hvis det ikke virker må du lige sige til for så må jeg spørge claus om han kan ændre det for dig.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
Jeg har lige testet med min egen bruger, og det virker altså fint. Denne mail du viser her, skal du klikke på det første link der er deri. Derefter vil du modtage endnu en mail med et nyt password du kan bruge fremover.
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Citer:
![]() Citer:
|
|||||||||||||
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator
Som sagt så skal du
Gør følgene igen Tryk på linket Glemt Password Læs din e-mail og tryk på linket. Hvis der ikke sker noget har du nok trykket på det forkert link. Refresh derefter din E-Mail Åben din nye e-mail hvor dit password skulle være i.
|
|
![]() |
| Tags |
| e-mail, glemt password, mail, nulstille |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 02:16.

''stupid stupid!'') og det virker fint 

【ツ】

Linear Mode