|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Dice
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Hej alle sammen. Har problemer med to spil eller nu kun et. Battlefield Bad company 2 og Medal of Honor det nyeste (Har prøvet Beta). Problemerne er at når jeg for det meste er i sne baner (kan også vise sig i andre baner) bliver min skærm helt mærkelig og laver en form for scrath. Kan ikke kigge lige ud (hvis jeg gør føles det som om mine øjne ekspoldere) men er nød til at kigge ned i jorden. Kan i hjælpe mig?
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan være dine skærm indstillinger. Har du prøvet at sætte dem ned?
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dit grafikkort er ikke kompatibelt, eller på anden måde for dårlig til de indstillinger du har valgt i spillet.
Som Soyaman siger, ville første skridt nok være at sætte dine grafikindstillinger ned. Hvis du benytter dig af at grafikkort der understøtter DirectX 10, kan det også være en god idé at ændre spillets DirectX standard til 9.0. Dette gøres ved at følge nedenstående trin: Gå ind i "Dokumenter", åben mappen der hedder "BFBC2", åben filen der hedder "settings" (Ikke GameSettings). Find linjen hvor der står "DxVersion=". Hvis der står =10, skal du ændre det til =9, for at tvinge spillet til at gøre nytte af DirectX 9 frem for 10. I mange spil kræver DirectX 10 i forbindelse med standard grafikindstillingerne, ofte et godt grafikkort. Selvom man har et grafikkort der understøtter DirectX 10, er dette ikke ens betydende med at alle spil der gør brug af DirectX 10 kører flydende og problemfrit på ældre DirectX 10 kort, da der hele tiden sker forandringer/forbedringer. Meld venligst tilbage med dine endelige resultater.
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 02:11.

Linear Mode