|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
jeres alder test. og gamer historie!!
| Se Afstemnings Resultat: hvor gamle er i? | |||
| 0-7 |
|
0 | 0% |
| 0-12 |
|
3 | 17.65% |
| 13-16 |
|
11 | 64.71% |
| 17-18 |
|
1 | 5.88% |
| 19-24 |
|
1 | 5.88% |
| 25-30 |
|
0 | 0% |
| 31-40 |
|
1 | 5.88% |
| ældre end 40 |
|
0 | 0% |
| Deltagere: 17. Du må ikke stemme i denne afstemning | |||
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej jeg vil lige teste om hvor gamle i er og jeres spil historie i må gerne skrive hvordan i startet med at spille hvor lang tid siden og alt det der.
. og om i har haft nogen gamer pauser f.eks 1-2 år?
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
øhh. Jeg begyndte med "Need for Speed 1" og så et lego spil. Og så efter en tur på internet cafe blev call of duty vist for mig og nu freaker jeg det. Har ikke haft en eneste gamer pause. Alle andre spil kender jeg fordi min storebror har købt det (hvor jeg så har købt det) eller at han har vist det på internet cafe. Men idag finder jeg lidt mere spil selv efter som han mener at Call of duty bliver dårliger og dårliger men jeg synes bare man skal ha det sjovt og ha et spil ens venner har så man kan spille samme. Det var en lille del af min "PC Historie"
P.S. Glemte også jeg freakede da jeg var lille Red Aleart. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har siden tidernes morgen spillet Doom. Dengang var det selvfølgelig en af de første udgaver (selvfølgelig sammen med min far, da det var for farligt at begive så på monster hunt alene). Da var jeg omkring 6-7 år vil jeg tro. Siden da har jeg gamet alle slags FPS'er
.Har ikke haft nogen gamerpause som så. Har haft en periode, hvor jeg har brugt mindre tid foran computeren, men ikke en decideret pause, hvor jeg bare er stoppet fra tid til anden. Sidst redigeret af † Daniel †; 29-09-10 kl 19:31. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
ok. jeg startede med at game der jeg var ca 8 år det startede med at jeg kunne lide fly store fly så begynde jeg at kunne lide jet fly så jeg fik nogen spil og i jet fly spil er der jo militær i så begynde jeg at spille FPS spil først fik jeg en PSP så en XBOX 360 så en bærbar så en ipod touch og så en rigtig stærk gamer computer!!
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
Uha, hvor skal vi starte..
![]() Den første konsol jeg (eller rettere sagt, mine forældre) ejede, var en Sega Master System 2. Kan desværre ikke huske hvilke spil jeg havde til den, da det er lige lovligt længe siden vi havde den. Derefter fik vi os en Super Nintendo Entertainment System, og her er jeg også lidt blank overfor hvilke spil vi havde. Så røg Sony PlayStation indenbords, med en masse forskellige spiltitler. Vi havde utroligt mange titler, og det har vi også stadig den dag i dag. Derefter kom Nintendo 64 igennem brevsprækken, og ét bestemt spil jeg kan huske er Killer Instinct. Det spil røg der mange timer på, med farmand, i mine helt unge dage ![]() Så hoppede vi videre til Super Nintendo Entertainment System 2, og hertil havde vi en bunke mario spil, og andet. Så kom Sony PlayStation PS1 (PS blev erstattet med denne, og flere spiltitler kom på bordet). Videre til Nintendo GameCube.. Dertil havde vi ikke mange spil, og den gik vist også i stykker kort tid efter vi fik den. Kort tid efter at vi fik nogle af vores første konsoller, spillede jeg diverse spil på blandt andet det fritidshjem jeg gik på som barn. Heriblandt blev der spillet Raptor: Call of the Shadows, Lemmings, Jetpack, Duke Nukem, Duke Nukem 2, senere GTA1 og GTA2, osv. Omkring 1997/1998 fik vi vores første computer. Den blev ofte brugt til at spille på, men forældrene havde fået den til deres skriftlige arbejde, så det var ikke nær så sjovt :P Omkring starten af 2001 begyndte mig og en ven så at spille RuneScape. Der var nogle fantastiske tider, for det var jo et rigtig sjovt spil, og man havde ikke set noget lignende dette før, i en browser. I den tid var jeg nødsaget til at spille det hos en ven, da vi ikke havde internet endnu. Kort tid efter opdagelsen af RuneScape, flyttede vi i hus. Her fik jeg skaffet mig en ny og bedre computer, med Windows ME. Uden internet-forbindelse, var man nødsaget til at finde alternative metoder til at få spil indenbords. Så det lokale bibliotek måtte stå til rådighed for mine daglige lån af PC spil. Udover lån af spil på biblioteket, blev deres dejlige udvalg af computere også brugt af os unge gamere, til at spille RuneScape. Og ååh ja, folk var VILDE med RuneScape dengang. En hel dag kunne nemt forsvinde ved at tilbringe tiden foran deres PC'er ![]() Tiden gik, internet kom mere og mere på mode, og forældrene var nødsaget til at følge trop, så vi fik vores første internet-forbindelse. Det var en dejlig 256Kbit/128Kbit forbindelse :P Men uanset hastigheden, så blev internettet udnyttet på det fuldeste. Quake 2 og Quake 3 Arena, Half-Life, Wanted(Til Half-Life), Counter-Strike(Til Half-Life), Sims 1 + udvidelser, og en masse andre spil blev købt og installeret. Tiden gik atter, og Lan-parties var noget jeg begyndte at høre mere og mere om(Dette var nok omkring 2002-2003). Counter-Strike, Diablo 2, Red Alert 2, Generals, osv. blev gamet på fuld skrue med vennerne. Frem til omkring 2005 havde jeg en computer som burde have været sendt tilbage til sten-alderen til reparation. I 2005 fik jeg min første "middelmådige" computer, med en dejlig 3,2 GHz processor, 1GB RAM, et GeForce FX 5200 grafikkort, osv. I disse tider var Counter-Strike: Source et must til diverse lan-parties hos vennerne. World of Warcraft var lige så stille også igang med at overtage vores sjæle. :P Og så tror jeg ikke helt der skete de store forandringer i et par år, indtil 2008, hvor jeg fik fat i en Xbox 360. Det var første gang at jeg for alvor kunne sætte mig ned, og bruge en hel dag ved en konsol, frem for en PC. Men der gik ikke længe før jeg synes det blev for kedeligt, så den fik jeg solgt igen, til den heldige ejer, SnydAdmin :P Kort tid efter fik jeg fat i en PlayStation 3, og den har jeg stadig den dag i dag. Har i noget tid overvejet at sælge den, men tror at jeg beholder den... Og lige pt. er der en MEGET god grund til at beholde den, men det skal i her hos Snyd.dk nok få mere ad vide om på et senere tidspunkt ![]() Sidste år fik jeg også skaffet mig en splinter ny bærbar, hvilkets hovedformål var - GAMING - men i dag bruges den til lidt af hvert, gaming, chat, skriftligt arbejde, film/musik hos vennerne, osv. ![]() Til sidst skal det lige nævnes at jeg i nogle periode har haft pauser på 6-12 måneder, hvor jeg simpelthen bare ville lægge mere vægt på livet udenfor mit hus. Sådan er det også næsten i dag, men jeg finder dog stadig lige nogle dage/timer hvor jeg kan spendere min tid i et spil jeg brænder for. Så det var i korte og lange træk min gaming historie. Jeg har sikkert nok glemt - eller udelukket - en masse, men jeg føler heller ikke rigtigt for at grave mine dybe minder op ![]()
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
an'er det ikke
mange mange mange år siden :P da jeg var 5 maybe, på Gba med noget Pokemon lawl. Og ps1... derfra gik det opad med alt muligt andet.og Taizun... du er syg i hoved!!!! du kan bare huske det hele hva?
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Så det blev der da en god snak ud af med ham ![]()
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
jeg startede med et oldschool spil som alle kender. Spyro the dragon til den første ps. Da var jeg 4-5 år. siden da har jeg spillet alle mulige slags spil som jeg kunne opdrive
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
og at spørge sin far er snyd . Lalalalalalala ![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
| Skulderklap til Blackjack af: | soldier2300 (04-10-10) |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 02:10.

. og om i har haft nogen gamer pauser f.eks 1-2 år?

og at spørge sin far er snyd

Linear Mode