|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
jeres alder test. og gamer historie!!
| Se Afstemnings Resultat: hvor gamle er i? | |||
| 0-7 |
|
0 | 0% |
| 0-12 |
|
3 | 17.65% |
| 13-16 |
|
11 | 64.71% |
| 17-18 |
|
1 | 5.88% |
| 19-24 |
|
1 | 5.88% |
| 25-30 |
|
0 | 0% |
| 31-40 |
|
1 | 5.88% |
| ældre end 40 |
|
0 | 0% |
| Deltagere: 17. Du må ikke stemme i denne afstemning | |||
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#21 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja det er åben der hvor man spiller mest
.
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig!
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#23 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Alder: 14
![]()
|
tror jeg startede ud med at spille en af de gamle gameboy XD
så fik jeg en ps2 hvor der vidst fulgte crash bandicoot med.. og så fik jeg nogle andre spil som gta san andreas og burnout 3 til det. så var der en lang periode hvor jeg spillede meget counter-strike 1.6 (det gamle). der var jeg nok omkring 10-11 år. så udkom cod 4 som jeg fik til pc (kan ik huske om jeg spillede det i lang tid eller ik så lang tid). så da jeg var omkring 11-12 år fik jeg en ps3 og gta iv til det (fik faktisk først gta iv til pc, men det kunne min pc ik køre den gang.....) og modern warfare 2 og nogle andre spil som jeg spillede meget. så, da jeg startede på snyd begyndte jeg også at spille garry's mod temmelig meget, lige indtil for nyligt hvor jeg begyndte at spille counter-strike source igen. ved ik om jeg glemte noget men nu gider jeg ik at skrive mer XD
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 02:10.

.

Linear Mode