|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Copyright © for en hjemmeside
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Hvordan sætter jeg "Copyright" på min hjemmeside? Skal jeg bare skrive noget ligesom Copyright © 2010?
Jeg bliver nød til at have noget som dette når jeg skal lave en hjemmeside, så derfor spøger jeg. Som i nok har opdaget fra mine andre tråde er jeg i fuld gang med at lave en hjemmeside helt fra bunden, og jeg er snart færdig. Jeg har et Webhotel, domæne og et mailhotel til 20 emails. Men derfor mangler jeg jo noget "Copyright".
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Jeg mener at der er automatisk copyright på de ting du laver. (som er originale).
Det kan du så markere med Copyright © 2010 Men du kan også udgive dem I CC, hvilket gør at det som kopierer fra dig, skal henvise til dit eget domæne. Creative Commons Danmark
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: May 2009
Sted: KBH
Alder: 17
![]()
|
utan
der er en forskel mellem patent og opretshavsloven.... patent: gælder kun 20 og er kun hvis du kan bevise at dit product er meget anderledes end nogen anden... Opretshavsloven: gælder kunst, musik og nogle former for programmer den holder evigt (pga. de er så unikke, i forhold til Fx. en telefon) NO OFFENCE!!! one more thing: patent koster.... men hvis du er dækket af opretshavsloven er det gratis.... ![]() (så vidt jeg ved) Sidst redigeret af Taizun; 16-09-10 kl 21:05. Grund: BRUG EDITER KNAPPEN Når du har noget ekstra at tilføje |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 02:04.

Linear Mode