|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Gta iv - fail!!!
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Aug 2010
![]()
|
Hej Gamere.
Jeg kunne godt tænke mig i lavet en god/dårlig liste over GTA IV. Gode ting! ![]() - God grafik. - Virkelige steder. (Eks, The Triangle) - Fede biler. - Fede Våben ![]() - Hemmelig ting. (Eks. Biler og det stor hjerte i statuen) Dårlige ting ![]() - For let at flygte fra Poltiet. (ISÆR 5 STJERNER!!) - Svag Sniper - Lette/kedelige missioner. - Computer delen. (I SELVE SPILLET) ![]() - At man ikke kan miste politi i lufthavnen. Det var så det, (DETTE ER KUN I ENKELSPILLER DELEN!!!) |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hallo det er sku svært at flygte fra politi når de har lavet det så latterlit jeg spillede demoen af mafia II og der har de lavet politi godt lavet der har de bare ikke ligesådan en GPS der kan se hvor man er.
|
|
|
|
#3 (permalink) | ||||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Citer:
Prøv blaf' nogen folk ned på åben gade og se, hvor svært det er at flygte fra politiet.... ![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:29.

Linear Mode