|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
YouTube Movies - Se film på YouTube
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu har YouTube fået sat nogle aftaler på plads med Sony Pictures, Lionsgate, MGM og Blinkbox, for at kunne levere flere hundrede film-titler til YouTube.
Nok er filmene af lidt ældre karakter, men mon ikke de stadig falder i mange folks smag. Om ikke andet, kan vi håbe på at disse aftaler vil løbe ud i at YouTube også kan levere lidt nyere film ![]() Tjek YouTube's nye Movie sektion ud her: YouTube - Film Officiel nyhed fundet på: YouTube klar med 400 gratis film » Nyheder | newz.dk
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
Yay!
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
Interresant
Rimelig gamle film tho. Sikkert noget min far vil finde meget brugbart. (han elsker den slags film)
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ja jeg har set mange af de film. Jeg har også set forskellige bruce lee film der er på youtube. De er faktisk ret gode
![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:57.

【ツ】

Linear Mode