|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Gider ikke være på snyd mere
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Banned
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: Nordjylland
Alder: 13
![]()
|
Gider ikke være på snyd mere, syntes det er træls at man hele tiden skal stræffes.
Kom nu, alle laver fejl, derfor behøves man ikke at lukke et fourm pga. af det. Det er mange andre, og mere brugte forum, hvor man stortset aldrig bliver banned, bare fordi man har spammet lidt, og ja lidt! det eneste jeg skrev var 'JAILBREAKING ER LOVLIGT, SÅ LÆNGE DU IKKE CRACKER PROGRAMMER!!!!!!!!!!' 10 gange, LOL ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Hvis du ikke kan tage straffen, er du ikke moden nok til at være på dette forum. Hvis du ikke kan holde de nødvendige regler, bliver du selvfølgeligt bannet, det er din egen skyld.
Men alle spammer på et eller andet tidspunkt, og det var ikke det der fik dig bannet, det var fordi du lavede en mega spam tråd om jailbreaking. Tag det, eller lad være.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Grunden til du blev banned, var fordi du:
1. Spammede både i din egen tråd, samt i en andens tråd. 2. Vigede udenom en anden moderators befordring. Derudover var det en 3-dags ban. MAXIMUM har tidligere fået et længere ban, og han lavede også en prædiken om at han ville skride fra Snyd.dk. Og hvor står han nu? Lige her, på Snyd.dk. Så lad os nu se om du egentligt har i sinde at overholde det du siger, eller om du blot forsøger at få os til at fortryde nogle af vores handlinger. Uanset hvad, så er der ingen der holder dig fanget, så gør du bare hvad du vil.
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har lige fundet regler Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil - Forummets regler
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
Dem der bliver straffet er allerede blevet advaret.
Jeg kan sagtens forstille mig du er blevet advaret. Desuden er der heller ingen grund til at lave en tråd om at du skrider. Det er en dum måde at få opmærksomhed på... Hvis du har lyst til at gå. så gå bare. Du bliver ikke straffet for at være inaktiv.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
| Skulderklap til Soyaman af: | simon.snyd (19-08-10) |
|
|
#7 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | ||||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
Citer:
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Unskyld jeg spørg men hvorfor er den egenligt en tråd om en som skal "stoppe". Så hellere lave en tråd om babie. Det er noget han selv jo bestemmer og vi behøver ikke at vide noget om det. Det ændre jo ikke noget på os andre. Synes det er surt at meste en på forummet men det behøver man ikke at skrive om. Det var bare hvad jeg vil sige. Håber det er okay det jeg har sagt.
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Men lad ny bare den her tråd dø ud. Sidst redigeret af Taizun; 19-08-10 kl 20:57. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 01:57.

Linear Mode