|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Favorit våben i spil?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
min er klart motersaw det er det bedste våben i L4D2 af nærkamps våben. det er så dejligt at være ved en et sted hvor man blokker og så er det mere ind 100 zombier der stormer imod en og man holder den bare inde.
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Skriver bare lige de 2 våben jeg er glad for i MW2, resten må vente lidt :P
Assault Rifles; M16A4 - dejligt våben med kraftige skud og bustfire så du ikke selv skal bekymre dig om at skyde et par skud ad gangen, med en silencer på er det våben dejligt i gamemodes som f.eks. Search and Destrory ^^ Sniper Rifles: Intervention - kraftig sniper og for det meste one shot kills kan bruges til hardscoping, quickscoping, noscoping og dragscoping, nok derfor jeg synes så godt om den ![]() |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
mit ynglings våben må være zero-point energy field manipulatoren eller gravity gun fra half-life 2 plus ep.1 og 2.
ellers er det boret man har i bioshock 2
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@sten
nu overdriver de lige ledt XD
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 01:56.

Linear Mode