|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Arbejde
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Game Freak!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heey
Ville bare høre om der er nogle af jeg der har arbejde (Både Fuldtid og Deltid) Jeg kan personligt sige at jeg arbejder i en Fona og har gjort det siden efteråret 2008 Jeg er stadig super glad for at være der pga. de dejlige kollegaer. Har en god løn, med nogle fine arbejdstimer om ugen ![]()
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
På en måde jo, og så alligevel ikke.
Jeg går lige for tiden på produktionsskole. Det betragtes som en skole, men kan godt sammenlignes med en teknisk skole, hvor du også laver noget fagligt arbejde. Den løn vi får, trækkes der også SKAT af. Lønnen er udemærket, og som 18+ årig er det svært at finde et arbejde med tilsvarende løn, eller bedre, i disse tider. Kollegaerne/skolekammeraterne er fantastiske. Har tidligere arbejdet forskellige steder: Avisbud Vestfrost (Laver køle/fryseskabe) Bilka Super Brugsen Hotel Ansgar, som opvasker Og Corner Bageri Det eneste job jeg har været utilfreds med, er avisbud, som 13 årig. Skal snart ind og tjene min værnepligt i hæren, hvorefter jeg har høje forventninger om at tage konstabel-uddannelsen, efterfulgt af sergent-uddannelsen. Håber på at jeg med det på bagen kan starte mig en karriere inden for hæren, og muligvis senere i mit liv, inden for politiet.
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Game Freak!!
Citer:
![]() Det lyder som en nice plan, Held og lykke (eller hvad man nu siger )
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 01:55.

Linear Mode