|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Søger to aktive MapleStory spillere!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey folkens !
Min ven og jeg er begyndt at spille MapleStory igen, og vi sidder og mangler en-to andre at spille med, da mange queste og sådan kræver en gruppe på fire. Der er selvfølgelig mere i det end det, som f.eks. at hjælpe hinanden med diverse queste og handler osv.. Vi vil helst have nogle lidt mere modne og seriøse spillere, som er med på gamesessions på de 10-20 timer. Kun i weekender og ferier self.. ![]() Så hvis der er et par seriøse MapleStory spillere herinde, så skriv jeres Skype- og MapleStory navne, så tilføjer jeg jer. ![]() Her er vores characters, vi har ikke været for kreative mht. vores navne, men det er ligemeget. Wizhi (mig): Wizhi - Lv. 51 Aran (DPS) - Main zWizhi - Lv. 37 Gunslinger (sletter den nok) ziWizhi - Lv. 35 Night Walker xWizhi - Lv. 35 Hunter Mazoka: ziMazoka - Lv. 45 Cleric (Pure Healer) - Main zirMazoka - Lv. 42 Aran (Alt) zMazoka - Lv. 25 Night Walker (laves måske om til en assasin) zzirMazoka - Lv. 35 Crossbowman Levels blev opdateret d. 8/8. Håber nogen vil overveje det! PS: Vi hjælper gerne folk i lavere lvl med at komme op så de evt. kan spille med os. ![]() Sidst redigeret af God of Cheating; 08-08-10 kl 16:29. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jul 2010
![]()
|
Heej... (:
Jeg spiller endel maple os selv lige fortiden og er nok ikke helt så seriøs som i mangler men har da et par folk der er over lvl 35 ;p DéxléssGírl lvl 37 Nigth Walker er den jeg spiller mest på lige fortiden ;p |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Det gør ikke noget at du ikke er den vildt seriøse type, så længe du kan finde ud af spillet. ![]() Jeg har også lige fået en Night Walker op i lvl 35, tog mig en 3-4 dage. xD Og min Aran er nu lvl 51, nok opppe på de 52 snart. |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 01:48.

Linear Mode