|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Hjælp til en absolut nybegynder (DSi)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jun 2010
![]()
|
Hej, jeg passer en dejlig dreng Daniel. Han er fuldstændig vild med Heart Gold. Daniel kan ikke læse, men har jo hørt om snydekoder. Og derfor skal jeg hjælpe ham, men jeg fatter ikke en brik.
Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig lidt på vej? Hvordan bruger man koderne rent praktisk? Flemming ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Jamen hvilken kode er det du skal lave?
Måske kan jeg hjælpe...
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Har kikket lidt på nettet og har ik' fundet noget. Det ser ud til du skal have Action Replay.
Action Replay er en form for program og spil som du sætter i der hvor du sætter dine spil i. Det Action Replay er at den giver dig snydekoder til næsten alle spil på DS/I. Du kan købe Action Replay til Daniel (Hvis han ik' selv køber det ) og så kan du få snydekoder til det spil og samtidig til alle de andre spil han har.Du kan købe Action Replay i Gamestop, Game og coolshop.dk. andbefaler dig coolshop. Du kan sikkert også finde det i din lokale game pusher .Flere detaljer/Info. Eller spøgrsmål skriv tilbage .Edit Hvis TheMaster kan finde nogle snydekoder der skal indtastet i spillet og som spillet kan f.eks. indtastes i "options" så spøg ham først. Eller bare spøg ham om tips eller det da han nok har mere forstand på det spil end mig.
Vind 1 måneds Sputnik(TV2) Sidst redigeret af lundahl; 26-06-10 kl 12:59. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til lundahl af: | havskov (26-06-10) |
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Det behøver da ikke at være, action replay koder. Det kan også være almindelige tips du vil have ik?
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til themaster af: | havskov (26-06-10) |
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]()
|
Det er også derfor jeg har lavet en edit
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tips:
Pokemon SoulSilver – NDS | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks Pokemon HeartGold – NDS | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks Lige det med AR skal man helst ikke selv lave koderne, brug dem som AR udbyder (Datel o.l.) giver da de er sikkert at bruge, for man kan godt ødelægge spillet hvis man laver forkerte koder - jeg er ikke lige frem største fan af brug af AR, da AR pokemoner ikke er tilladt at bruge i Wi-Fi eller IRL turneringer. ![]()
|
|
| Skulderklap til Huma af: | lundahl (27-06-10) |
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jun 2010
![]()
|
-tak for jeres gode svar, det er en helt ny verden for mig.
Der er åbenbart meget jeg lige skal have sat mig ind i. "Gode råd" - vil ikke være dårligt!? Og derudover skal jeg så have fundet en Action Replay,, tak skal have... ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]()
|
Så skal du helt klart kigge på coolshop.dk og købe den der
. (Hvis du køber den) Det er vist også billigst der.
Vind 1 måneds Sputnik(TV2) Sidst redigeret af lundahl; 27-06-10 kl 02:10. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 01:42.

) og så kan du få snydekoder til det spil og samtidig til alle de andre spil han har.

Linear Mode