|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Den nye Xbox ødelægger stadig disken, endnu slemmere.
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
F**k hvor er det pinligt for Microsoft, det er endda under en fremvisning.
E310: New Xbox 360 Destroys Disks When Moved | N4G |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Han beder nærmest også selv om det, ved at rykke rundt med Xbox'en imens disken er deri.
Det samme kan ske med andre konsoller, og PC'er. Det skete for mig på min tidligere PC, fordi jeg kom til at tippe den lidt imens en CD kørte rundt i drevet. Hvis det er dette folk klager over, ved jeg ikke rigtig hvad problemet er. Personligt ville jeg aldrig rykke rundt med noget der havde en kørende disk isat. EDIT: Og som de også siger i videoen, så er der et klistermærke på fronten af drevet, som man skal tage af før man kan åbne drevet. På klistermærket står der at man ikke bør rykke rundt med maskinen når der sidder en disk i. Derfor er det også en selvforskyldt skade på disken.
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Rykker personligt aldrig rundt paa min PS3 hvis den er taendt eller der er disk i. Godt nok er det en PS3 men det er lidt det samme
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Sted: Danmark/ikast-brande kommune
Alder: 18
![]()
|
det afhænger lidt af, tjah, med min core da havde jeg me2 disc i, jeg tippede den over, lysene registrerede det, og en meget "nasty" lyd kom, cden blev rimelig voldsomet ridset, det skete en gang til på en elite, men begge cder virker stadig.
|
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 01:36.

Linear Mode