|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Forslag til ny Trådløs Router værdsættes
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa.
Jeg er på udkig efter en ny trådløs router, og jeg må ærligt indrømme at jeg er lidt blank på dette område. Så derfor vil jeg høre om nogen af jer har gode erfaringer med nogle bestemte trådløse routere i selv har brugt, eller har hørt skulle være gode. Lige pt. benytter jeg mig af en trådløs router fra Level1, men den er ved at være en del år gammel, og den er så småt begyndt at blive sløv i betrækket. Jeg har hørt at Netgear og D-Link routere skulle være fantastiske, hvad angår gaming. Men det behøver ikke nødvendigvis at være en router af netop disse fabrikater. Hvad angår budget, skal en ny trådløs router for mit vedkommende helst ikke overstige 800kr. Hvis vi dog snakker om en pris der ligger omkring 50-100kr over det, tager jeg gerne imod jeres henvisninger. Så endnu engang: Foreslå en god trådløs router, som kan erstatte mit nuværende som er gammelt. Max. budget, 800kr. På forhånd tak.
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
Jeg ville ikke forslå en trådløs Router da de har det med at hoppe ud.
Til Gaming burde du altid have en ledning som giver en konstant forbindelse som ikke kan blive afbrudt.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
![]() Men da jeg netop ikke har muligheden for det, spørger jeg om forslag omkring en trådløs router. PS: Min trådløse router har jeg stort set aldrig haft problemer med, indtil nu. Har brug for en router der kan sende et kraftigere signal, og som kan sende mere data igennem på én gang. Før jeg flyttede ind i et nyt værelse i huset, havde jeg aldrig problemer med at signalet hoppede fra.
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Jeg har en netgear CG3200 Og den fungerer fint.
CG3200/CG3300 DOCSIS 3.0 Wireless-N Voice/Data Cable Gateway Jeg fik den af TDC fordi at jeg havde en router fra år 2000 som ikke fungerede mere.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
Nu har jeg taget sagen i egen hånd og ført kabel igennem vinduer og jeg ved ikke hvad..
Så må vi se hvad de gamle siger når de kommer hjem.. Mit 10 meter kabel var netop lige langt nok. Håber virkelig at de bare giver op og lader det ligge. Men hvis jeg kender min mor ret, fjerner hun det imens jeg ikke er hjemme. Typisk. Hvis det ender ud således, må jeg ty til en ny trådløs router, så bare kom med forslag endnu.
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Forum Bossen
dlink har altid været min foretrukne router - nem at sætte op og fungerer bare fint.
I et tilfælde som dit ville jeg så smide en ekstra antenne på routeren. Men er dog enig i at fast kabel vil være det bedste til gaming, men kan man ikke få det til at virke pga. fysiske forhold som her, ja så kan jeg anbefale dlink
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: May 2009
Sted: KBH
Alder: 17
![]()
|
ikke for at være bedrevidede eller irriterende men hvor står din router og hvor tykke er væggene i dit værelse?
du siger at det er kommet efter du har flyttet ik? vores står i kældern og signalet er lig 0 Sidst redigeret af mathias66; 09-06-10 kl 19:23. Grund: grammatik fejl |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 01:34.

【ツ】

Linear Mode