|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
fil pakke ud program
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej er der nogen der ved om man kan få et program der kan udpakke en filer i ved ligesom når man installere et spil fordi at når man laver addons til gmod ville de jo være bedre vis man havde et program som pakkede det ud for dem så det ikke er så svært f.eks wire mod det ville være godt vis den pakkede sig selv ud.
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
prøv at bruge winwar
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
brug 7-zip den fylder kun 500kb (altså meget lidt).
Og det er gratis.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: May 2009
Sted: KBH
Alder: 17
![]()
|
eller winzip Download WinZip®
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
WinRAR (64-bit) 3.93 - Cnet
WinRAR (32-bit) 3.93 - Cnet 7-Zip - Cnet WinZip - Cnet Let Me Google That For You
Sidst redigeret af simon.snyd; 05-06-10 kl 07:45. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
´Hvis du leder efter et program til Gmod addons kan jeg anbefale Tortoiser. Mange af de store Gmod addons bruger Tortoiser, programmet downloader og udpakker til den korrekte folder for dig uden at du behøver at gøre noget...
Der er lidt svært at sætte op men dem der f.eks. har lavet PhoeniX-Storm har også given en lille guide til hvordan man bruger den ![]() PhoeniX-Storms 2 (Med Tortoiser SVN Tutorial) |
|
|
|
| Skulderklap af 2 brugere til ShadowHMF | lassehager (13-06-10), Sten (05-06-10) |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 01:33.

Linear Mode