|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
iphone se vis du har en eller en ipod touch
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej er der nogen der kender til det her program: iPhone Developer University Program - Apple Developer
det lyder til at være noget gratis noget men inden jeg registrere og alt det der så ville jeg lige vide om det er et ledt program til at lave apps med altså med det mener jeg ikke sådan nogen spil men bare nogen lette apps og ville lige vide om nogen af jer kender noget til det program ![]() mig som der elsker når man kan lave sine egne maps/missioner/andre ting i spil XD |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Du skal ikke glæde dig for hurtigt
![]() Vis det ville være gratis, ville der stå "Registre" men her står der "Apply" Derfor sender du en mail til dem, og vis ,,DE" synes det lyder ok, så vil de sende dig den gratis SDK. Derfor kan du ikke få den, og alligevel, kræver det virkelige høj teknisk viden, og det bliver meget svært at lære ud fra normale tutorials osv. Man skal have en uddannelse for det ![]()
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Programmet hedder Xcode, og det er på en måde gratis, men for at tilføje apps til App Store så koster det 100 DKK / År. Men det er heller ikke "let" det kræver både en Mac + kode erfaring med .ipa filer. Det er ikke LET! Vil du have mere info så bare skriv!
![]() |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Det er let hvis du bare vil lave tekster eller f.eks. en guide man har taget fra SnydDK og så skriver man i bunden "Læs mere på Snyd.dk"
Men man kan vidst godt give sig selv app'erne man har lavet og putte dem i din itunes så du kan give den til dine venner.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 01:32.

Linear Mode