|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Fallout Movie?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#3 (permalink) | |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Citer:
Halo Legends men det er en tegne film xDDu kan se den her for 39 kr. ![]() Halo Legends - Headweb.com |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En Fallout film ville være nice
![]() Kan sagtens forstille mig en film om Fallout
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Maximum, du fik en warning sidste gang, og du kan nemt få en igen. Mennesker har forskellige meninger, derfor kan du ikke tillade at skrive dette, siden det vil bringe en diskussion frem, fra folk som godt kan lide manga osv.
Manga og Hentai, har en stil over sig, og det er langt fra nemt arbejde, prøv du at lave det ![]()
"The more you sweat in peace, the less you bleed in war" - George S. Patton US general (1885 - 1945) Sidst redigeret af Huma; 05-06-10 kl 12:50. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
MAXIMUM?!!!!
Japansk (Lort)??!!!!! Personeligt elsker jeg japansk "kunst" De er ret dygtige og laver et meget godt stykke arbejde. Men nu skal jeg fortælle lidt om hvorfor japanerne er så dygtige De lever et meget hårdt liv de går i skole fra de er 3 år derfor er mange japanere så dygtige til arbejdet jeg respekterer dem uden dem vil vi ikke have så mange ting uden dem. Du siger du er sådan en stor Halo fan så må jeg sige det er løgn så Halo er lavet af japanere Undskyld hvis mit indlæg lyder lidt stødenede men jeg blev bare lidt oprevet over se hvad du har skrevet Citer:
Anime Hentai Manga Final Fantasy ;D Naruto Arbejder selv med lidt HRM...... hentai jeg vil sige det er ikke nemt og slet ikke billigt jeg har siddet med en bog i ca. 20 timer om hvordan man laver det. Personeligt vil jeg sige at Jeg kan ikke se noget problem i at se Hentai det er jo bare en anden form for Anime og Manga ser man på det sådan er det bare ganske normalt at sende det i tv i Japan Undskyld mit lille Out-Topic Sidst redigeret af @nugat@; 05-06-10 kl 09:06. |
|
|
|
|
| Skulderklap af 2 brugere til @nugat@ | combatcarl (07-06-10), lundahl (07-06-10) |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 01:27.

Halo Legends men det er en tegne film xD

Linear Mode