|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Ubisoft laver bioware fejl
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Sted: Danmark/ikast-brande kommune
Alder: 18
![]()
|
Ja ville bare lige fortælle, at godtnok for Splinter Cell Conviction en ny sej DLC pakke her den 27., MEN den kommer til at koste 800 Microdoft Points.
Undskyld sproget, men HVAD FANDEN LAVER DE?! De sagde de ville give fri DLC, men det bliver det jo så ikke helt alligevel. NØJAGTIGT samme fejl lavede Bioware med mass effect 2, først en del gratis dlc (som lovet) og så derefter en pakke til 800 MSP. Nu er det jo ikke fordi 800 MSP er ret meget (ca 70-80 kr) men alligevel, HVORFOR lover de gratis dlc, og så laver de dette trick? Ja det er ikke til at forstå |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Efter at have læst på det, synes jeg ikke at kunne se at de nogensinde har lovet at alle DLC'er ville være gratis. De har lovet at de vil udgive mindre DLC'er en gang i ugen eller sådan noget, helt gratis.
Men som sagt kan jeg ikke se at de har lovet at alle deres DLC'er ville være gratis.
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]()
|
Det var den info jeg fik via nettet søgende under dlc til spillet. Lad mig se om jeg kan finde et link
Gratis Splinter Cell-DLC hver uge - Gamereactor Danmark - Splinter Cell: Conviction Den næste her er den værste, den fortæller lidt om den fremkommende dlc der koster 800 msp og giver 250 ex gs. Ruller man ned i bunden og kigger er der også en artikel med gratis dlc 3DGame: Splinter Cell: Conviction - Insurgency DLC annonceret Hvorfor de siger dette er den første dlc pakke ved jeg ikke da alt andet også har været dlc deribland teHQ |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]()
|
Wups fandt lige en til der sjovt nok også nævner at de ikke holder hvad de lover
Nyt Splinter Cell DLC på vej |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Medlem
kan ikke se nogen mening hvorfor at DLC kommer så hurtig og at de altid koster så mange penge
prøv at se f.eks ARMA 2 der får de en ny kamp helicopter med + en bonus mission der er rimelig lang det er helt gratis altså som i kan se i waw er DLC gratis men i MW2 og nogen af de andre spiller koster det penge.
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
Som jeg netop sagde, står der ikke nogen steder at de har sagt at alle deres DLCer vil være gratis.
Det kan være de venter med at udgive gratis DLCer. Uanset synes jeg nu ikke det er det værste der kunne ske.
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
De har udgivet nye baner, våben, osv., men ikke i form af DLC'er. Men blot almene opdateringer.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 01:20.

Linear Mode