|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Ubisoft laver bioware fejl
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja men jeg syntes at DLC som der koster penge skulle være nogen store pakker som f.eks de der DLC'er til fallout 3 og gta iv og saints row 2 ikke bare sådan noget med at de laver en DLC lige efter at de har lavet spillet så skal de jo mere være vis der mangle noget.
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har set det før
![]() Napoleon Total War skulle ha' været fyldt med gratis DLCer. det blev deres første også. men nummer 2 kostede desværre ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor laves spil? - Penge. Simpelt.
Citer:
Hvorfor skulle en firma lave nogen form for DLC hvis de ikke kunne tjene penge på det? Det kan være du tænker på opdateringer af fejl, men de er altid gratis. |
|
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Sted: Danmark/ikast-brande kommune
Alder: 18
![]()
|
Han mener conviction, og jeg forstår bare ikke hvad folk mener med at dette her er det første dlc? Der har da været et par stykker. UZI en (det ligner den altså) den der riffel der også er med i css, som AT har som kan skiftes mellem burst eller single. TE Elite dragten, og sidst men ikke mindst TE HQ med kode fra gamespot
Ehm så ikk der var 2 sider :P og nej jeg mener skam dlc. Det bliver det da kaldt hvor jeg har læst + at det er add-ons til spillet, jeg ved skam godt patches er gratis, hvis ikke de var ville folk fandme blive gale Sidst redigeret af Taizun; 18-05-10 kl 22:32. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 01:19.

Linear Mode