|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Crysis (det nye) VS. Arma 2 VS. S.T.A.L.K.E.R. : Call of Pripyat
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: May 2009
Sted: KBH
Alder: 17
![]()
|
jeg har tænkt mig at købe et af disse spil vil gerne have jeres holdning (ikke kun om ARMA 2)
![]() simple as it OPS: jeg køber starcraft 2 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det eneste af de spil du nævner som jeg har spillet, er Crysis(Og Crysis Warhead), og jeg synes de er rigtig fede. Massere af action, fede effekter, mega fed grafik, fed historie. Men ville dog ønske at både Crysis og Crysis Warhead var lidt længere.
PS: Fedt at du køber StarCraft 2 Kan da lige fortælle at Starcraft 2 Community Danmark - Starcraft II - SC2 er et community som også ejes af SnydAdmin, og siden vokser hastigt lige for tiden Kig forbi hvis du har lyst.
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
det er meget svært at sige fordi at ARMA 2 og crysis er de spil der kræver mest at køre s.t.a.l.k.e.r tror jeg godt din pc kan køre men det kommer også and på hvad du vil have om de vil have et spil som ARMA 2 hvor du kan lave dine egne missioner eller crysis 2 som der ser rimelig fedt ud eller det andet men syntes at du skulle prøve en demo af ARMA 2 for at se om du er til den slags spil
![]() demo her: ArmA II on Steam du kan downloade demoen i høje side. har du prøvet crysis 1 før? så prøv også at download demoen af den ![]() EDIT: ved ikke helt om der er en demo af det andet men prøv demoen først af begge spil. se den her video det er en fra ARMA 2: begge spil er der ledt sandbox i men crysis cryengine sandbox mode er meget mere svært en ARMA 2 mission editor. kan lige de begge spil lige meget.
Sidst redigeret af MAXIMUM; 17-05-10 kl 17:52. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
Crysis 2 er ikke udkommet endnu MAX
![]() mathias, Crysis Warhead er en seperat udvidelse, hvor man får en anden synsvinkel på hvad der sker i Crysis. Man spiller som en fodsoldat i Crysis Warhead. Man behøver ikke at eje Crysis for at kunne spille Crysis Warhead. ![]() Er man en person der går op i spillets historie, skal men selvfølgelig starte ud med Crysis. Men er man til en masse action fra start til slut, er Crysis Warhead helt sikkert det du skal vælge.
|
|
|
#7 (permalink) | ||||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Citer:
![]()
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Medlem
du kunne jo også prøve at købe maximum edition der er alle crysis spil med undtagen 2'en. (Der er altså stadig ikke nogen Crysis 2, som jeg lige har skrevet - Taizun)
(jeg ved det jo godt men han sagde det nye) vis du er til multiplayer og co-op ville jeg sige ARMA 2 fordi der er nogen rigtige fede gamemods f.eks co-op eller CTI (capture the island) hvor du kan købe dine egne soltater og maskiner. men prøv demoen af de to spil først.
Sidst redigeret af MAXIMUM; 17-05-10 kl 17:56. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 01:19.

Linear Mode