|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
viruser
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Start > Skriv "backup" i søgefeltet > Vælg systemgendannelse > Vælg tidspunkt du vil gendanne systemet til. Evt dit problem med virussen her jeg hørt at den osse skulle forsvinde eller du kan manuelt slette den hvis du ved hvor den er lagret. Ofte er den lageret inde i System32 mappen fx hvor virussen kan ramme Mathias du kan vidst ikke formatere Main disken efter som at der ligger windows på Windows er lagret på din Main disk i mit tilfælde ACER /C: Det kan os være D Windows vil selv blokerer dig i at formatere disken |
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | ||||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Alder: 14
![]()
|
Citer:
.men det skal lige siges, at virusser jo er .exe filer, så vær lige opmærksom med, hvad du flytter over på din anden harddisk ![]() EDIT: men find lige ud af, hvad for en harddisk virussen ligger på først!! (hvis du ikke allerede ved det).
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Senior Medlem
sletter den så også windows?
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Senior Medlem
det tror jeg ikke at jeg har får man da en med pc'en?
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 01:12.

.

Linear Mode